Naughty Dog pomaga przy Killzone 3

Choć Killzone 2 mnie nie zauroczył, to trudno było mi się przyczepić do oprawy graficznej. Guerilla Games spisało się przy niej znakomicie, a wygląda, że przy okazji trzeciej części poprzeczka zostanie podniesiona nawet wyżej. I nie mówię tu tylko o technologii 3D.

Naughty Dog pomaga przy Killzone 3
marcindmjqtx

24.05.2010 | aktual.: 12.01.2016 15:26

CVG informuje, że w pracach nad silnikiem graficznym udział bierze nie kto inny, tylko studio Naughty Dog - autorzy fenomenalnego Uncharted 2. Myślę, że bliższe szczegóły tej współpracy poznamy już niedługo - prezentacja Killzone 3 na E3 zapowiada się gorąco.

PS W wywiadzie z nami pracownicy Naughty Dog przyznali, że przyjaźnią się z innymi studiami deweloperskimi. Przy tworzeniu trybów multiplayer korzystali na przykład  z wielu sugestii Bungie.

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościkillzone 3naughty dog
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.