Nauczyłem go strzelać hiperlaserem czyli akcja skierowana do rodziców
Rzecznik Praw Dziecka i fundacja KidProtect.pl wystartowały z programem "Mądrzy rodzice" mającym na celu przekazanie rodzicom wiedzy na temat wychowania dzieci. Powstał też spot reklamowy, którego wymowa jest niezwykle słuszna - gry nie wychowają dzieci zamiast rodziców. Szkoda jedynie, że wykonanie kojarzy mi się z latami 90. i najbardziej stereotypowym podejściem do gier z możliwych. Z drugiej jednak strony takie ich ujęcie trzeba zrozumieć - w końcu kampania dotrzeć ma do rodziców, którzy o grach nie mają zielonego pojęcia i pewnie sprowadzają je właśnie do takiego wyobrażenia.
marcindmjqtx
17.10.2010 | aktual.: 21.01.2016 17:50
Madrzy rodzice - Spot Kampanii Fundacji Kidprotect.pl i Rzecznika Praw Dziecka
Marcin Lewandowski