Nauczyłem go strzelać hiperlaserem czyli akcja skierowana do rodziców

Rzecznik Praw Dziecka i fundacja KidProtect.pl wystartowały z programem "Mądrzy rodzice" mającym na celu przekazanie rodzicom wiedzy na temat wychowania dzieci. Powstał też spot reklamowy, którego wymowa jest niezwykle słuszna - gry nie wychowają dzieci zamiast rodziców. Szkoda jedynie, że wykonanie kojarzy mi się z latami 90. i najbardziej stereotypowym podejściem do gier z możliwych. Z drugiej jednak strony takie ich ujęcie trzeba zrozumieć - w końcu kampania dotrzeć ma do rodziców, którzy o grach nie mają zielonego pojęcia i pewnie sprowadzają je właśnie do takiego wyobrażenia.

marcindmjqtx

17.10.2010 | aktual.: 21.01.2016 17:50

Madrzy rodzice - Spot Kampanii Fundacji Kidprotect.pl i Rzecznika Praw Dziecka

Marcin Lewandowski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościpolskawideo
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.