Następcy inFamous: Second Son mogą być jak seria Assassin's Creed

Następcy inFamous: Second Son mogą być jak seria Assassin's Creed

Następcy inFamous: Second Son mogą być jak seria Assassin's Creed
marcindmjqtx
24.03.2014 14:05, aktualizacja: 05.01.2016 15:42

Zgaduję więc, że będzie ich dużo.

Dokładniej opisał to reżyser gry, Nate Fox, który zareagował na sugestie, że Sucker Punch staje się studiem jednej gry, a konkretnie serii inFamous. Jego zdaniem, nie ma się czym martwić:

Wbrew pozorom nie ma w tym nic złego. inFamous to naprawdę pojemna konwencja - zwykła osoba dostaje moce i decyduje, czy użyje ich dobrze czy źle. To może być każdy, w każdym wieku, każdej płci, w każdej epoce i kraju. Fikcja z superbohaterem to duże pole do popisu. Podobny kierunek przyjęli twórcy serii Assassin's Creed, gdzie tylko ramowe założenia gry są wspólne dla wszystkich części - jest Asasyn, spisek, cele do zabicia i skarby od odnalezienia. Poza tym twórcy mają wolną rękę - jak pokazały część trzecia i czwarta nawet wielkie miasta z wysokimi budynkami nie są konieczne.

W inFamous takim motywem wspólnym byłaby "podróż" głównego bohatera - opowieść o tym, co zrobi ze swoimi mocami, jak ich użyje. Postać może być dowolna. Świat może być dowolny.

Fox zapytany, czy inFamous mógłby być projektowany podobnie jak seria AC przyznał rację:

Tak, to świetny przykład. Te gry mają klimat. Chodzi o duchowe pokrewieństwo, jak Bioshock i Bioshock Infinite - niewiele je łączy, ale możesz powiedzieć, że są z tej samej serii. Ciężko mi sobie wyobrazić inFamous: Medieval War, ale w sumie czemu nie - przyda się trochę szaleństwa w serii, która od trzech części trzymała się nowoczesnych miast.

Paweł Kamiński

[OPM]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)