Następcy inFamous: Second Son mogą być jak seria Assassin's Creed

Zgaduję więc, że będzie ich dużo.

Następcy inFamous: Second Son mogą być jak seria Assassin's Creed
marcindmjqtx

Dokładniej opisał to reżyser gry, Nate Fox, który zareagował na sugestie, że Sucker Punch staje się studiem jednej gry, a konkretnie serii inFamous. Jego zdaniem, nie ma się czym martwić:

Wbrew pozorom nie ma w tym nic złego. inFamous to naprawdę pojemna konwencja - zwykła osoba dostaje moce i decyduje, czy użyje ich dobrze czy źle. To może być każdy, w każdym wieku, każdej płci, w każdej epoce i kraju. Fikcja z superbohaterem to duże pole do popisu. Podobny kierunek przyjęli twórcy serii Assassin's Creed, gdzie tylko ramowe założenia gry są wspólne dla wszystkich części - jest Asasyn, spisek, cele do zabicia i skarby od odnalezienia. Poza tym twórcy mają wolną rękę - jak pokazały część trzecia i czwarta nawet wielkie miasta z wysokimi budynkami nie są konieczne.

W inFamous takim motywem wspólnym byłaby "podróż" głównego bohatera - opowieść o tym, co zrobi ze swoimi mocami, jak ich użyje. Postać może być dowolna. Świat może być dowolny.

Fox zapytany, czy inFamous mógłby być projektowany podobnie jak seria AC przyznał rację:

Tak, to świetny przykład. Te gry mają klimat. Chodzi o duchowe pokrewieństwo, jak Bioshock i Bioshock Infinite - niewiele je łączy, ale możesz powiedzieć, że są z tej samej serii. Ciężko mi sobie wyobrazić inFamous: Medieval War, ale w sumie czemu nie - przyda się trochę szaleństwa w serii, która od trzech części trzymała się nowoczesnych miast.

Paweł Kamiński

[OPM]

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.