Namco Bandai wchodzi mocniej w cyfrową dystrybucję
Do ostatnich tygodni stosunek do cyfrowej dystrybucji miałem obojętny, z pewną tendencją nawet ku ciepłemu. Oczywiście nie wyobrażam sobie całkowitej eliminacji pudełek, ale możliwość zakupienia gry jednym guzikiem na PSNie czy XBLA nieraz uratowała mnie przed smutnym wieczorem. Ostatnio moje nastawienie się drastycznie zmieniło, ale na opis tej sytuacji przyjdzie czas kiedy indziej. Teraz ważne jest, że kolejna firma planuje wygodnie się rozsiąść w pociągu z napisem "gry przez internet".
23.12.2009 | aktual.: 14.01.2016 15:02
Namco Bandai wystosowało nawet specjalną informację prasową, w której możemy wyczytać, że firma planuje coraz aktywniej wspierać platformy cyfrowe i dostarczy tam zarówno najnowsze hity, jak i trudno dostępne, starsze pozycje. Na chwilę obecną zapowiedziano na niedostępne u nas Games on Demand grę Beatiful Katamari (pierwszy kwartał 2010), ale wciąż czekam zwłaszcza na te hity sprzed lat. Samo Namco, jeszcze sprzed fuzji z Bandai, ma bardzo bogaty katalog gier (Bandai też swoją drogą, Sailor Moon!), więc liczę na zobaczenie chociaż części na XBL/PSNie. W okazyjnych, oczywiście, cenach.