Namco Bandai posiłkuje się usługami amerykańskiej "modelki", która lubi pokazać kawałek ciała
Japoński koncern Namco Bandai wpadł na niecodzienny pomysł, który ma w założeniu zainteresować uczestników imprezy E3. Zatrudnił zwyciężczynię pierwszej odsłony America's Next Top Model - uroczą Adriannę Curry.
marcindmjqtx
Mająca na karku 28 lat gwiazda amerykańskiego reality show lubi eksponować swoje kobiece wdzięki, co na pewno będzie chciało wykorzystać Namco Bandai. Podoba Wam się taki sposób na promocję? Co może powiedzieć (a raczej pokazać) Adrianne na czerwcowej konferencji? Oczywiście nakręcono krótką reklamówkę tego "wydarzenia".
NAMCO Bandai Games E3 2011: FilthieRich Meets His Co-Host Adrianne Curry
Czy Namco ma tak interesujące gry, że musi je reklamować modelką? I to w dodatku debiutującą podczas reality show?
[via GoNintendo]
Paweł Winiarski