Najtrudniejszy z trudnych - Blizzard wierzy w graczy [DIABLO 3]
07.05.2012 12:06, aktual.: 05.01.2016 16:47
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Gracze stwierdzili, że tryb Inferno w Diablo 3 jest już wystarczająco trudny. Wtedy Blizzard podniósł poziom trudności. Dwa razy.
Jay Wilson z firmy Blizzard opowiedział ostatnio o tym, jak toczyły się prace nad trybem Inferno w Diablo 3. Przypomnijmy - to czwarty poziom trudności, dodany do tych trzech, które znamy już z drugiej części serii (normalny, koszmar, piekło). W jaki sposób ustalono poziom jego skomplikowania? Dla Blizzarda pracowała grupa testerów - naprawdę hardkororowych graczy - którzy grali, grali, grali i wreszcie stwierdzili, że "tak, teraz jest w porządku". Wilson stwierdził:
Wtedy podwoiliśmy poziom trudności. Ponieważ wiemy, że nieważne jak dobrzy jesteśmy my, nasi gracze i tak będą lepsi. Skupiliśmy się na tym, by było to tak trudne, jak to tylko możliwe. Wygląda na to, że jeżeli szukacie w Diablo 3 wyzwań, to tych zdecydowanie nie zabraknie. Wilson twierdzi, że przejście samemu gry na poziomie Inferno jest w stu procentach możliwe, choć oczywiście łatwiej dokonać tego w kooperacji z grupką znajomych.
Premiera Diablo 3 już 15 maja. Zostało 8 dni.
[via VG247]
Tomasz Kutera