Nagrody MI6 rozdane - Assassin`s Creed 2 na szczycie
Gra Ubisoftu, Assassin's Creed 2, zdobyła siedem złotych statuetek, rozdawanych na MI6 - konferencji marketingu, promocji i reklamy gier wideo. Wśród nich znalazła się najważniejsza - za całość kampanii promocyjnej (Outstanding Overall Marketing Campaign).
06.04.2010 | aktual.: 15.01.2016 15:26
Ostatniego dnia konferencji odbyła się gala połączona z wręczeniem nagród. ACII uhonorowano również w kategoriach: kampania telewizyjna/kinowa (Outstanding TV Or Theatrical Ad Campaign), długa forma (Best Long Format Promotional Content, filmy Rodowód), niestandardowe podejście (Thinking Outside Of The Box Award, użycie Twittera), unikalna reklama prasowa (Stand Out Print Advertisement), unikalna kampania prasowa (Stand Out Print Campaign) oraz użycie internetu (Best Use Of Online Media).
Specjaliści od reklamy branży gier wideo docenili również Resident Evil: The Darkside Chronicles oraz NBA 2K10 - obie gry otrzymały po cztery statuetki. Pełna lista zwycięzców (w PDF) tutaj.
Zauważyliście, że to nagrody za 2009 rok, a ani razu nie padła nazwa gry na U?
[via MI6ConferenceBlog]
Tomasz Andruszkiewicz