Nadciągający pogrom iOS‑owych gier pokazuje, że konsole wcale nie są aktualizowane na modłę smartfonów

I lepiej, żeby nie były.

Nadciągający pogrom iOS-owych gier pokazuje, że konsole wcale nie są aktualizowane na modłę smartfonów
Bartosz Stodolny

11.04.2017 17:57

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Mamy PS4 Pro i mamy (no, prawie) Xboksa Scorpio. Obie konsole są mocniejsze od swoich poprzedniczek, choć nie jest to pełnoprawna, dziewiąta generacja. W sumie teraz działa to trochę jak pecet, choć swego czasu pojawiały się też analogie do smartfonów:

Obraz

O tym, że wraz z iOS 11 Apple całkowicie porzuci wsparcie dla 32-bitowych aplikacji mówi się już od dłuższego czasu, a od lutego 2015 roku firma wymaga od deweloperów, żeby do AppStore’a wrzucali tylko wersje 64-bitowe, co nie zmienia faktu, że jest tam sporo starszych gier i programów, które nie zostały dotąd zaktualizowane.

Jak podaje Eurogamer, z bardziej znanych gier na „czarnej liście” są między innymi: Doom, FTL, XCOM: Enemy Within czy Baldur’s Gate i setki innych. Pewnie większość z nich, a na pewno te największe, zostanie zaktualizowanych, ale musimy liczyć się z tym, że za kilka miesięcy biblioteka gier na AppStore lekko schudnie. Pewnie nie na długo, bo tylko w kwietniu do AppStore’a trafiło ponad 1400 gier (a to nawet nie połowa miesiąca).

XCOM: Enemy Within iOS Gameplay Walkthrough - Part 1

Sytuacja z rynku smartfonów jest nie do pomyślenia w sektorze gier konsolowych. Ba, tutaj działa to w drugą stronę - właściciel platformy robi wszystko, żeby przypadkiem nie wykluczyć ani jednego swojego klienta. Na najstarszym Xboksie One mają działać wszak wszystkie nowe, robione nawet z myślą o Scorpio gry. Podobnie wygląda sytuacja z PS4 i PS4 Pro.

Mnie się to nie podoba, ale ja jestem PC Mustard Race.

Bartosz Stodolny

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościappleps4
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.