Nadchodzi epickie zakończenie Doom Eternal. "Czegoś takiego jeszcze nie robiliśmy"

Rozpoczęta w 2016 saga dobie końca. A ten, jak to w przypadku Dooma bywa, musi być krwawy, z rozmachem i jeszcze raz krwawy.

Doom Eternal
Doom Eternal

17.03.2021 15:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Zdaniem Hugo Martina i Marty'ego Strattona, z którymi miałem okazję porozmawiać, bezpośrednia kontynuacja dodatku "Ancient Gods" do "Doom Eternal" ma być przede wszystkim epicka. Moje pierwsze skojarzenie – "Avengers: Endgame". I twórcy przyznają, że to dobry trop.

- Chcieliśmy stworzyć gamingowy odpowiednik kinowego blockbustera. Ale "Ancient Gods. Part Two" to nie tylko pełnoprawny sequel, ale również konkluzja historii rozpoczętej w 2016 r. - mówi Martin.

Rozmach robi wrażenie. Czego tu bowiem nie ma. Doom Slayer dosiądzie smoka, otrzyma potężny młot i stoczy epicki bój, w którym brakuje tylko Kapitana Ameryki krzyczącego "Avengers! Assemble". Zobaczcie sami.

Martin i Stratton nie ukrywają swoich inspiracji. – To bezapelacyjnie najbardziej epicka walka, jaką przyszło nam zrealizować. Nigdy czegoś podobnego nie robiliśmy. A sam finał? Chcieliśmy, żeby to było coś na kształt walki Darth Vadera z Lukiem Skywalkerem – tłumaczą.

Ale drogę do finałowej walki trzeba będzie sobie wykarczować. Poza znanymi hordami przeciwników do wybicia id Software przygotowało pięć nowych. - Kamienny diablik, nowy rodzaj zombie, opancerzony baron, żołnierze z tarczami i przeklęty gargulec – wylicza Stratton.

Nowością będzie też widoczny na zwiastunie młot. – Nie będzie zadawał potężnych obrażeń, ale oszołomi przeciwników. To z kolei będzie bardzo przydatna rzecz przy wyprowadzaniu kombinacji ciosów – mówi Martin.

Co z przyszłością "Doom Eternal"? Twórcy nie zdradzają, choć pomysłów ma im nie brakować. W najbliższej przyszłości nowości pojawią się w trybie Battlemode, ale na szczegóły musimy poczekać.

Przy okazji zapytałem też o plotkę dotyczącą żeńskiej postaci, która miała się pojawić w "Doom Eternal". - Faktycznie był taki pomysł, ale nie chcieliśmy tego robić po łebkach. Nie chciałem zwykłego skina, a pełnoprawnej postaci, z własną paletą umiejętności i historią - mówi.

Czy jest szansa na zrealizowanie tego pomysły w przyszłości? - Kto wie - usłyszałem w odpowiedzi.

Część druga "Doom Eternal: Ancient Gods" pojawi się w sprzedaży 18 marca na PC, Xbox One, PlayStation 4 i Stadia.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
doom eternaldoomid software
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.