Na jakiej platformie Metal Gear Solid V: The Phantom Pain będzie wyglądało najlepiej?
Zaskoczenia nie ma. Konami już teraz pokazało obrazki porównujące wybrane ujęcia.
07.08.2015 | aktual.: 05.01.2016 14:56
Podobnie jak kilka miesięcy przy okazji MGSV: Ground Zeroes, tak i teraz, na 3 tygodnie przed pojawieniem się Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, Konami rozwiało wątpliwości w dyskusji na temat tego, na której platformie gra będzie wyglądała najlepiej.
Na swojej stronie zamieściło kilko różnych porównań - między PS4 a PS3...
MGSV:TPP (PS4)
MGSV:TPP (PS3)
MGSV:TPP - porównanie wersji na PS4 i PS3
...między Xboksem One a Xboksem 360...
MGSV:TPP (Xbox One)
MGSV:TPP (Xbox 360)
MGSV:TPP - porównanie wersji gry na Xboksa One i Xboksa 360
...oraz między wersją na PC i PS4.
MGSV:TPP (PC)
MGSV:TPP (PS4)
MGSV:TPP - porównanie wersji na PC i PS4
Czyli jest tak, jak przyzwyczaiła nas ta generacja konsol. Wersja na PS4 jest ładniejsza od wersji PS3, a wersja na Xboksa One - od wersji na Xboksa 360. Oczywista oczywistość. W bezpośrednim starciu konsol na nieruchomych obrazkach wygrywa konsola Sony (w stosunku 1080p do 900p), jednak nie ma szans z wersją na PC, która może mieć rozdzielczość nawet i 3840x2160.
Różnice widać na miniaturkach powyżej, jeśli chcecie zobaczyć je w większej rozdzielczości, zobaczcie naszą galerię lub stronę Konami.
A 1 września będziemy już się emocjonować innymi tematami niż ładniejsza tekstura tu czy tam.
Marcin Kosman