Na co uważać na polskich eventach branżowych?

Na co uważać na polskich eventach branżowych?

Na co uważać na polskich eventach branżowych?
marcindmjqtx
01.11.2009 16:58, aktualizacja: 15.01.2016 13:42

Z drugiej część tekstu o PR w branży gier (o pierwszej pisaliśmy tutaj) możemy dowiedzieć się paru ciekawostek. Na przykład na co uważać na polskich eventach branżowych:

  • Na polskich eventach branżowych nie masz wyjścia, musisz zjeść więcej niż jest to normalnie możliwe.
  • Na polskich eventach branżowych postaraj się nie upijać do nieprzytomności. Szczególnie gdy obok leży średniowieczny topór, a ze schodów spadają płonący ludzie.

To oczywiście tylko wyciągnięty, niereprezentatywny fragment tego teksu, ale na tyle ciekawy, że wart zacytowania.

W publikacji znajdziecie wypowiedzi Johna Tyrrella z firmy Hotsocket i Toma Ohle z firmy Evolution of PR, którzy piszą co należy robić, a czego należy unikać w tej pracy. Warto poczytać.

Jest też co nieco o Polsce. Łukasz pisze:

W Polsce, w większości firm branżowych, przyjęło się, że PR jest częścią składową marketingu. I jest to największa pomyłka jaką można popełnić. Bo co to oznacza? Oznacza to, że dana firma stawia na budowę relacji z otoczeniem głównie przy użyciu pieniędzy. Zapłacimy za coś i będziemy wymagać - takie myślenie prezentuje wielu szefów. Tymczasem na całym świecie, sytuacja jest dokładnie odwrotna. Marketing jako działanie kosztowe jest jedynie częścią szerszych relacji z partnerami, które w ogólności można nazwać Public Relations. To wyjaśnia, często negatywne, podejście wielu rodzimych dziennikarzy do PR - kojarzą oni PR'owców z żołnierzami korporacji, których celem jest osiągnięcie korzyści. Przykre. Pozostaje mi tylko życzyć wszystkim tym, którzy chca zajmować się PR, by zawsze walczyli z tą "łatą" i robili wszystko, co pomoże w poprawie wizerunku branży. Bedzie to z korzyśią dla wszystkich. Zachęcamy do lektury całości.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)