Na 360 sprzedaje się dwa razy więcej gier sieciowych niż na PS3

Przynajmniej w Stanach Zjednoczonych. Przyjrzymy się bliżej kilku nowym informacjom, którymi podzieliła się ze światem NPD, instytucja badająca rynek elektronicznej rozrywki właśnie w tym kraju.

marcindmjqtx

28.06.2011 | aktual.: 06.01.2016 12:35

Zgodnie z tytułem notki, najważniejsza informacja jest taka, że na konsoli Microsoftu w 2010 roku sprzedano (mowa tylko o drodze pudełkowej, cyfrowej nie uwzględniono) mniej więcej dwa razy tyle gier z opcjami sieciowymi, co na PlayStation 3. I siedem razy więcej niż na Wii, ale tam takich produkcji jest po prostu niewiele. Oczywiście należy pamiętać o tym, że to dane z rynku amerykańskiego, gdzie Xboksów jest po prostu więcej niż konsol Sony.

To jednak nie wszystkie informacje, którymi postanowiło podzielić się ze światem NPD. Drugi wykres przedstawia sprzedaż kart z punktami do cyfrowych zakupów. Tutaj 360 prześciga PS3 aż o cztery długości (o Wii litościwie nie wspominajmy).

Trzeci wykres prezentuje udział w ogólnej sprzedaży oprogramowania z opcją wyświetlania w 3D. Jak widać, po skoku w listopadzie poprzedniego roku, znacząco on spadł, choć dalej sukcesywnie i powoli zaczął jednak rosnąć.

Ostatni już diagram to z kolei wzrost na przestrzeni roku (kwiecień 2011 w stosunku do kwietnia 2010) sprzedaży sprzętu, akcesoriów i oprogramowania związanego z kontrolą ruchową. Jest bardzo znaczny, co jednak nie dziwi, biorąc pod uwagę wejście na rynek pod koniec ubiegłego roku Kinecta i PS Move.

[via Gamasutra]

Tomasz Kutera

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.