Mysz, nieumarłe szczury i średniowiecze - Ghost of a Tale wygląda bardzo obiecująco

Mysz, nieumarłe szczury i średniowiecze - Ghost of a Tale wygląda bardzo obiecująco

Mysz, nieumarłe szczury i średniowiecze - Ghost of a Tale wygląda bardzo obiecująco
marcindmjqtx
03.04.2013 09:57, aktualizacja: 21.01.2016 16:47

Zwłaszcza, że stoi za nią tylko jeden człowiek.

Lionel "Seith" Gallat nie jest raczej postacią znaną graczom. Nie robił do tej pory gier, za to 15 lat pracował jako szef animatorów w studiu Dreamworks oraz w Universal Studios. Kilka lat temu zapragnął zrobić grę, a rok temu rzucił pracę, by w pełni poświęcić się temu projektowi. Swoje doświadczenie w animacji połączył z nauką języka C# i w efekcie powstało Ghost of a Tale:

W Ghost of a Tale wcielimy się w małą mysz na tajemniczej wyspie Periclave w średniowiecznym świecie. Z czasem dowiemy się, czego tam szuka i dlaczego dookoła pełno jest nieumarłych szczurów. Oraz jaki skarb kryje się w Wieży Periclave. Choć mysz nie wygląda na wojownika, to czeka ją przygoda godna najmężniejszych z nich.

Wśród inspiracji Gallat wymienia stare gry z serii The Legend of Zelda, Dark Souls czy Ico, jednak zaznacza, że jego skromna produkcja nie będzie stała na równi z tak znakomitymi tytułami. Nie ma też ambicji tworzyć otwartego świata na miarę The Elder Scrolls V: Skyrim - chce zrobić prostą grę akcji, z elementami RPG, gdzie jednym zajęciem jest walka z potworami, a innym eksploracja wyspy.

Potrzebuje jedynie 45 tysięcy euro, by móc pracować, gdy skończą mu się oszczędności, z których korzystał dotychczas. Będzie też mógł kupić potrzebne oprogramowanie, wymienić 4-letni komputer i zatrudnić kilku ludzi do pomocy. Kampania na indiegogo potrwa jeszcze 41 dni, więc trzymam kciuki.

Paweł Kamiński

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)