Mural najlepszym przyjacielem gry. Superhot przejął elewację w Łodzi i nie jest w Polsce pierwszą tego typu ambitną reklamą

Mural najlepszym przyjacielem gry. Superhot przejął elewację w Łodzi i nie jest w Polsce pierwszą tego typu ambitną reklamą
Patryk Fijałkowski

22.02.2016 15:38, aktual.: 12.03.2016 09:33

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Pamiętacie jeszcze o obcym z XCOM-a 2 na dworcu Warszawa Śródmieście? A easter egg jaki twórcy umieścili w ostatnim Devil May Cry?

Premiera Superhota już za chwilę - w prawdziwym życiu nie możemy szybciej się poruszać, żeby popędzić czas, więc pozostaje cierpliwie czekać do najbliższego czwartku. A wszystko wskazuje na to, że jest na co. Nie mogę póki co powiedzieć nic konkretnego, ale z pewnością zmieni się to w25 lutego, zachęcam więc do odwiedzania tego dnia Poly.

Tymczasem twórcy z Łodzi nie zapominają o lokalnym patriotyzmie i tym, żeby reklamować swoją debiutancką grę - ich miasto upiększył wielki, klimatyczny mural składający się z krystalicznych przeciwników z Superhota. Robi wrażenie, prawda?

Obraz

Ambitny projekt nie jest pierwszą tego typu operacją związaną z niekonwencjonalnym marketingiem gier. W tym miesiącu na Dworcu Śródmieście w Warszawie pojawił się mural XCOM-a 2, który możecie obejrzeć zarówno na zdjęciach, jak i na materiale wideo.

Obraz

Mural XCOM 2

W odleglejszej przeszłości mieliśmy natomiast odwrotną sytuację. To prawdziwy mural został przeniesiony do wirtualnego świata gry. Chodzi o łódzkie (znowu!) dzieło, które ozdobiło elewację w ostatnim Devil May Cry, łącząc przewrotnie dwie rzeczywistości.

Obraz
Obraz

Mamy też oczywiście wiele innych przykładów wizualnego promowania gier, i w naszym kraju, i poza jego granicami, ale właśnie murale w stylu tego z Superhota robią największe wrażenie, bo są przy okazji świetną ozdobą miasta. To nie olbrzymi billboard Wiedźmina 3 w centrum Warszawy, na który swego czasu skarżyli się gracze, bo w ich opinii przyczyniał się do szpecenia zawalonego reklamami Śródmieścia. To też nie oklejone reklamą Dying Light wrocławskie tramwaje, choć i ta akcja zrobiła w zeszłym roku dobre wrażenie.

SUPERHOT MURAL PAINTING TIMELAPSE - Thanks for being awesome

Miejmy nadzieję, że łódzki mural Superhot zostanie z nami na długo. I że będzie przypominał ludziom o kolejnej wyjątkowej grze z Polski.

Patryk Fijałkowski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościreklamadevil may cry