Możliwości Dreams są zaiste ogromne

Możliwości Dreams są zaiste ogromne
Joanna Pamięta - Borkowska

27.03.2018 11:29

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W końcu będę mogła stworzyć symulator kubka kawy uciekającego z biura pełnego zaspanych orków.

O tytule Media Molecule po raz pierwszy na Polygamii napisał w 2015 roku Tytus Stobiński. Jest to nie tylko gra, ale też narzędzie do tworzenia gier, grafiki i muzyki, dostępne tylko dla posiadaczy PS4. Wszystko ma zależeć od naszej wyobraźni i inwencji - gatunkowo Dreams ma być grą akcji, ale nic nie stoi na przeszkodzie, byśmy nadali jej cechy gry przygodowej czy RPG. Za pomocą prostych narzędzi będziemy mieli wpływ na wszystko - postacie, otoczenie, ścieżkę dźwiękową, fabułę. Tak wyglądało pierwsze wideo zapowiadające grę:

DREAMS | E3 2015

Twórcy obiecują, że proces tworzenia ma być intuicyjny i nawet dziecko będzie mogło zrobić własną grę. Udowodnili to niedawno podczas Train Jam 2018. W ciągu kilku dni czterech pracowników Media Molecule za pomocą narzędzi dostępnych w Dreams stworzyło małą platformówkę Comic Sands. Jej bohaterem jest uśmiechnięty kwadracik skaczący po planszach utrzymanych w komiksowej stylistyce.

Poniżej możecie obejrzeć wyniki ich pracy.

Made in Dreams | Comic Sands - Train Jam 2018

Gra pojawi się już w tym roku.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)