Może i BioWare nie popisało się z animacjami w Mass Effect: Andromeda, ale grę zrobiło przepiekną

Zapraszamy na krótką wycieczkę po Eos - pierwszej planecie, którą przyjdzie nam w Andromedzie terraformować.

Może i BioWare nie popisało się z animacjami w Mass Effect: Andromeda, ale grę zrobiło przepiekną
Bartosz Stodolny

Mass Effect: Andromeda ma swoje bolączki, a słabe animacje postaci to tylko jedna z nich. O tym wszystkim pisał już Patryk w swojej recenzji, którą dodatkowo mogliście obejrzeć w formie wideo. Zachęcam was też do przeczytania świetnego tekstu Dominika o tym, czy wizja przyszłości z Mass Effecta może się ziścić. Ja gram od paru dni, właśnie skolonizowałem pierwszą planetę, Eos, a podczas tego żmudnego procesu postanowiłem pobawić się trochę technologią Nvidia Ansel, którą nowy Mass Effect obsługuje. I można się podśmiewać z BioWare'u, można narzekać na nudne zadania poboczne i nierówną, momentami głupkowatą, fabułę, ale z jednym zgodzić się trzeba - w Andromedzie jest pięknie.

Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz

Ansel to opracowana przez Nvidię technologia przechwytywania zrzutów ekranu z gier. Działa ona podobnie jak tryby foto w grach typu Uncharted 4, The Last of Us czy No Man's Sky, dając użytkownikowi dużo większą kontrolę nad sposobem robienia "zdjęć". Poza wyłączeniem interfejsu umożliwia swobodne ustawienie kamery, nałożenie filtrów czy zabawę kontrastem i nasyceniem barw. Ma też możliwość wykonywania zdjęć w 360 stopniach czy skalowania ich do rozdzielczości 4K.

Bartosz Stodolny

Źródło artykułu:Polygamia.pl
galerieps4xbox one
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.