Move ma stanowić rozrywkę dla hardcore'owców
Jak zapewnia szef SCE Worldwide Studios, Shuhei Yoshida, PlayStation Move ma dostarczyć szerokie spektrum wrażeń graczom hardcore’owym i to odróżni go od konkurencji. Stanie się tak za sprawą wyjątkowej precyzji, jakie akcesorium ma dostarczyć.
12.04.2010 19:11
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
„Precyzja Move umożliwi tworzenie gier, jako symulacji. Gier, które dostarczą bardziej głębokie przeżycia, niż gry na konkurencyjne platformy oparte na ruchu.
Jesteśmy pewni, że gracze docenią taki rodzaj wyzwania, z bardziej subtelnym rodzajem sterowania, dzięki któremu będzie można łatwiej wchodzić w interakcję z grą i odnosić w niej większe sukcesy”, powiedział Shuhei.
Chodzi mu zapewne o tytuły takie jak Killzone 2, czy Socom 4, które mają współpracować z nowym kontrolerem. Przekonamy się, czy gracze hardcorowi rzeczywiście porzucą swoje pady na rzecz nowego sposobu sterowania w swoich ulubionych tytułach.