MotorStorm: Apocalypse - już graliśmy. W 3D!

To drugi tytuł (po Killzone 3), który udowadnia, że 3D w grach może być przełomowe.

marcindmjqtx

Co to jest? Nie wiem, czy muszę Wam wyjaśniać, co to za gra. Wyobraźcie sobie MotorStorma w dużym, zniszczonym mieście, które dosłownie się rozpada. Jeśli graliście w Split/Second i pamiętacie otoczenie, które miało wpływ na wyścigi - to tutaj jest bardzo podobnie.

Tak się właśnie czułem, wjeżdżając do tunelu, w którym zaraz zostałem zmieciony z powierzchni ziemi przez Wielkie Coś, Co Nagle Wypadło Zza Rogu. Szczerze mówiąc, to nawet nie wiem, co to było, bo nowy MotorStorm jest tak szybki i efektowny. A skąd próba ratowania głowy? Ze względu na niezwykle plastyczne i realistyczne efekty 3D!

Naprawdę, efekt "wow" jest bardzo silny. Zaczynając od pada w menu, który wygląda, jakby można go było po prostu wyjąć z ekranu, poprzez niesamowity model samochodu, który wyglądał jak mała zabawka (z kierowcą jako kukiełką!), aż do wszystkich ważnych z punktu widzenia rozgrywki "przeszkadzajek" - bloków betonu, ciężarówek czy rozwalającej się powierzchni.

MotorStorm jest jak dobry, holywoodzki, bardzo drogi film akcji, tyle że teraz to Wy znajdujecie się w centrum wszystkich wydarzeń. Na ekranie panuje chaos, ale to dobry chaos, taki, który podnosi ciśnienie. Na brak emocji narzekać nie można: po 20 minutach zabawy postanowiłem przełączyć się na kamerę ze środka pojazdu - i tego już mój zmęczony organizm nie wytrzymał. Było po prostu za szybko.

Jeszcze kilka słów o grafice. Dzieje się bardzo dużo, na telewizorze wyświetlana jest masa detali. Naprawdę nie wiem, jak oni sobie poradzili z tym wszystkim w technologii 3D. Brawo.

Najlepsze - Immersja - no ja tam byłem, słowo daję

- Szybkość - 3D jeszcze bardziej przyśpiesza gry

Najgorsze - Przesyt - cała ta akcja jest świetna, ale co za dużo, to niezdrowo. Poczułem się przez tę grę zdominowany

Werdykt Hit. Kolejna gra 3D, która ma sens.

Radek Zaleski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
zapowiedzips3motorstorm apocalypse
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.