Mortal Kombat X, GTAV, Minecraft, Wiedźmin 3: Dziki Gon i Dying Light w dziesiątce najlepiej sprzedających się gier tego roku

NPD Group podsumowała najlepiej sprzedające się w Stanach Zjednoczonych pudełkowe gry pierwszej połowy 2015. To ciekawa lista z dwoma polskimi akcentami.

Mortal Kombat X, GTAV, Minecraft, Wiedźmin 3: Dziki Gon i Dying Light w dziesiątce najlepiej sprzedających się gier tego roku
marcindmjqtx

27.07.2015 | aktual.: 05.01.2016 14:58

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Bez podziału na platformy, bez kryterium wydania w tym roku i bez uwzględnienia cyfrowej dystrybucji. To po prostu zestawienie najchętniej zgarnianych z półek gier w pierwszych sześciu miesiącach tego roku.

1. Mortal Kombat X

2. Grand Theft Auto V

3. Battlefield Hardline

4. Call of Duty: Advanced Warfare

5. Minecraft

6. Batman: Arkham Knight

7. Dying Light

8. NBA 2K15

9. Wiedźmin 3: Dziki Gon

10. Super Smash Bros.

Jest na liście kilka niespodzianek. Mortal Kombat X to udana kontynuacja kultowej marki, ale tak ogromnego sukcesu nie spodziewał się chyba nawet sam Ed Boon. Mocno trzyma się też niezmiennie GTA V oraz - bijący rekordy gdzie się da - Minecraft. Doskonałe półrocze ma za sobą Warner Bros., czyli wydawca aż czterech gier z listy (i obu z Polski). Choć to nie szczyt marzeń, to 10. miejscem nie pogardzi także pewnie amerykańska dywizja Nintendo. A nas cieszy przede wszystkim obecność dwóch rodzimych gier w zestawieniu.

[Źródło: Fortune]

Piotr Bajda

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.