Monaco - zwycięzca tegorocznego IGFu
Tegoroczną, dwunastą już edycję Independent Games Festival można uznać za zakończoną. To dobra okazja aby poznać listę laureatów i przyjrzeć się grom, o których już niedługo może być bardzo głośno.
Lista prezentuje się następująco:
Główną nagrodę im. Seumasa McNally'ego otrzymało: Monaco, od Pocketwatch Games
Nagroda za świeżość pomysłu: Tuning, od Cactusa
Nagroda za warstwę graficzną: Limbo, od PlayDead
Nagroda za warstwę dźwiękową: Closure, od Closure Team
Nagroda za wykonanie: Limbo, od PlayDead
Nagroda za projekt: Monaco, od Pocketwatch Games
Nagroda z konkursu studenckiego: Continuity, od Ragtime Games
Najlepsza gra na platformy mobilne: Spider: The Secret Of Bryce Manor, od Tiger Style
Nagroda publiczności: Heroes Of Newerth, od S2 Games
Nagroda D2D: Max & The Magic Marker, od Press Play
Czym jest więc to Monaco, o którym wszyscy tyle mówią? To stawiająca na kooperację czterech osób skradanka, w której gracze wcielają się w członków gangu włamywaczy. Każda z postaci ma inne umiejętności - jedna jest włamywaczem, druga hakerem itd, więc trzeba będzie ściśle współpracować, aby dokonać udanego skoku.
Oprawa graficzna gry jest dosyć surowa, ale już od pierwszych chwil widać, ile w tym tytule dynamiki i ganiania się po ciemnych uliczkach:
Monaco
[via IGF]