Monaco - zwycięzca tegorocznego IGFu

Monaco - zwycięzca tegorocznego IGFu

Monaco - zwycięzca tegorocznego IGFu
marcindmjqtx
15.03.2010 12:01, aktualizacja: 08.01.2016 13:56

Tegoroczną, dwunastą już edycję Independent Games Festival można uznać za zakończoną. To dobra okazja aby poznać listę laureatów i przyjrzeć się grom, o których już niedługo może być bardzo głośno.

Lista prezentuje się następująco:

Główną nagrodę im. Seumasa McNally'ego otrzymało: Monaco, od Pocketwatch Games

Nagroda za świeżość pomysłu: Tuning, od Cactusa

Nagroda za warstwę graficzną: Limbo, od PlayDead

Nagroda za warstwę dźwiękową: Closure, od Closure Team

Nagroda za wykonanie: Limbo, od PlayDead

Nagroda za projekt: Monaco, od Pocketwatch Games

Nagroda z konkursu studenckiego: Continuity, od Ragtime Games

Najlepsza gra na platformy mobilne: Spider: The Secret Of Bryce Manor, od Tiger Style

Nagroda publiczności: Heroes Of Newerth, od S2 Games

Nagroda D2D: Max & The Magic Marker, od Press Play

Czym jest więc to Monaco, o którym wszyscy tyle mówią? To stawiająca na kooperację czterech osób skradanka, w której gracze wcielają się w członków gangu włamywaczy. Każda z postaci ma inne umiejętności - jedna jest włamywaczem, druga hakerem itd, więc trzeba będzie ściśle współpracować, aby dokonać udanego skoku.

Oprawa graficzna gry jest dosyć surowa, ale już od pierwszych chwil widać, ile w tym tytule dynamiki i ganiania się po ciemnych uliczkach:

Monaco

[via IGF]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)