Monaco nie zawsze było tylko kooperacyjną sielanką

Monaco nie zawsze było tylko kooperacyjną sielanką

Monaco nie zawsze było tylko kooperacyjną sielanką
marcindmjqtx
14.05.2013 15:12, aktualizacja: 05.01.2016 16:14

Wspólne skoki, które znamy z wydanej niedawno gry, we wcześniejszych etapach produkcji były zaledwie jednym z aż trzech trybów zabawy. Być może przynajmniej jeden z nich powróci w formie dodatku.

W obecnej wersji,gracze współpracują ze sobą, by uwinąć się z zadaniami jak najszybciej i przy okazji ukraść jak najwięcej. Twórca gry - Andy Schatz - wyciął z niej dwa rodzaje zabawy, w których gracze walczyli przeciwko sobie. Oba były grywalne, ale brakowało odpowiedniego balansu, który zapewniłby rozgrywkę fair.

W trybie Thief vs Thief gracze wcielali się w rolę konkurujących złodziei, którzy mieli zebrać jak najwięcej monet. Rywalizacja była jednak nieuczciwa (pierwszy zgarniał wszystko), a do tego sprowadzała się do wyścigu, eliminując interakcję między graczami. W Cops vs Robbers jeden z graczy stawał po stronie prawa i miał za zadanie udaremnić reszcie skok. Na pierwszych mapach złodzieje mieli zbyt dużą przewagę, na późniejszych (usłanych pułapkami) ich zwycięstwo było prawie niemożliwe.

Schatz chciałby, by przynajmniej drugi z trybów trafił ostatecznie do gry w formie dodatku. Wymagałoby to zapewne stworzenia nowego zestawu map, specjalnie pod ten rodzaj rozgrywki.

źródło: Reddit

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)