ModNation Racers - odpowiedzi na Wasze pytania

ModNation Racers - odpowiedzi na Wasze pytania

ModNation Racers - odpowiedzi na Wasze pytania
marcindmjqtx
09.05.2010 16:04, aktualizacja: 08.01.2016 13:54

Zgodnie z zapowiedziami, zebraliśmy Wasze pytania dotyczące ModNation Racers i postaraliśmy się na nie odpowiedzieć.

1. Co z płynnością animacji, czy poprawiono błędy z bety? Niestety, nie grałem w betę, więc nie mam porównania. Jednakże podczas jazdy nie zauważyłem spadków animacji, przynajmniej na trasach przygotowanych przez twórców. Nie wiadomo, jak gra będzie sobie radziła przy szczególnie rozbudowanych torach stworzonych przez graczy - choć edytor ma wbudowany limit rzeczy, jakie można umieścić dokoła trasy.

Grze zdarza się jednak od czasu do czasu chrupnąć. Nie w wyścigach, a podczas jeżdżenia po ModSpocie, interaktywnym menu gry.

2. Czy poprawiono długie czasy ładowania z bety? Nie wiem jak było z tym w becie, ale obecnie są długie. Tak długie, że mogę wstać od konsoli, podejść do komputera, napisać ten akapit i wrócić akurat na 90 proc. Słowem, trwają blisko minutę. Gra instaluje na początku pewne rzeczy na dysku.

3. Jak dużo tras przygotowali twórcy? Kampania dla pojedynczego gracza składa się z pięciu sezonów o różnej ilości wyścigów, łącznie jest ich około trzydziestu. Rozgrywają się one w czterech środowiskach: Alpach, nadmorskim kurorcie, dżungli oraz pustyni. Są zróżnicowane, ale zdają się zaledwie sygnalizować możliwości edytora.

4. Czy kampania dla pojedynczego gracza starcza na długo? Trudno powiedzieć. Na pewno wiele osób będzie chciało do niej wracać, aby podołać różnorodnym wyzwaniom w stylu "zdobądź 100 tys. punktów za dryftowanie" czy "załatw przeciwnika na wielkim moście". Nie są to takie łatwe zadania, a ich zaliczenie odblokowuje przedmioty i obiekty, które można wykorzystać w edytorach.

5. Czy można ścigać się z botami po własnoręcznie stworzonej trasie? Oczywiście. Zerknijcie na poniższy film - w ciągu pięciu minut stworzyłem trasę, a następnie rozegrałem na niej wyścig z komputerowo sterowanymi rywalami. Tor można zapisać i zawsze do niego wrócić, ustalać liczbę okrążeń, przeciwników i inne opcje. Nie potrzeba do tego internetu.

8. A jak jest z doczytywaniem elementów sieciowych? Gdy przeglądasz profil gracza czy przedmiotu musisz zazwyczaj odczekać sekundę-dwie aż wczytają się wszystkie statystyki i obrazki. Niestety nie jest to natychmiastowe.

9. Jak wypadła polonizacja? Rażących błędów językowych czy dziwacznych form nie napotkałem. No, oprócz jednej: "połączanie zawody" w ModSpocie, gdzie powinno być raczej "dołącz do zawodów". Aktorzy zostali dobrze dobrani i nie miałem większych zarzutów co do ich gry. Niestety Piotr Fronczewski nie wygłasza zdania "Do rozpoczęcia wyścigu należy zebrać drużynę", ale pokrzykuje za to "Booya!".

Jeśli jeszcze jakieś pytania krążą Wam po głowie, pytajcie, odpowiem już w komentarzach.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)