Martwi mnie nieco, że twórcy w finalnym produkcie oddadzą do dyspozycji graczy tylko 4 środowiska. Nieporozumieniem jest dla mnie również umieszczenie tylko jednego trybu rozgrywki... wyścigów. Aż prosi się chociaż o jakiś deathmatch na arenie - bez problemu dałoby się to zrobić. Na szczęście żyjemy w erze DLC, więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby kolejne środowiska i tryby były dostarczane w formie paczek.
ModNation Racers, podobnie jak produkt Media Molecule, stawia na społeczność. Wszystkie stworzone poziomy będzie można udostępniać innym graczom, co więcej, ci gracze będą mogli je edytować, nanosić poprawki i zapisywać swoje wersje obok oryginalnych.
Bardzo spodobały mi się postacie, które zasiadają za kierownicą. Twórcy postawili na designerskie figurki urban vinyl. Wydają się równie słodkie co pacynki z LittleBigPlanet i przewyższają te ostatnie możliwościami personalizacji ich wyglądu.
Do premiery ModNation Racers pozostało jeszcze trochę czasu, więc liczę, że chociaż uda się wrzucić więcej niż te 4 środowiska. Wszystkim zainteresowanym tym tytułem przypominam, że wraz z edycją LittleBigPlanet Game of the Year zostanie udostępniona beta ModNation Racers.