Mobilny Titanfall: Podejście drugie - RTS

Mobilny Titanfall: Podejście drugie - RTS

04.05.2017 19:21, aktual.: 04.05.2017 21:10

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Respawn z partnerami po raz drugi zapowiada Titanfalla w wersji na urządzenia mobilne. Projekt z anulowanej karcianki przeistoczył się w RTS-a (z elementami karcianki).

Titanfall: Assault będzie strategią czasu rzeczywistego w uniwersum Titanfalla. Nie ma więc zabraknąć wielkich, potężnych mechów, ich zwinnych pilotów, wybuchów i dynamizmu. Tego wszystkiego, czego niedostatek zdecydował o anulowaniu w połowie stycznia poprzedniego przenośnego Titanfalla o podtytule Frontline.

Obraz

Pisało wtedy odpowiedzialne za grę studio Particle City. To samo, które pracuje teraz nad RTS-em, który ma zresztą wykorzystywać część kart i mechanizmów, opracowanych na potrzeby Frontline.  Gracze będą więc mogli zbierać, rozwijać i tworzyć talie pilotów, tytanów i kart jednorazowych, zapewniających potężne wsparcie na polu bitwy.

Przy okazji anulowania gry Respawn zapewniał, że czas poświęcony na prace nad Frontline nie będzie zmarnowany, Całkiem sympatycznie, że okazało się to prawdą, a studio zmuszone do rozpoczęcia prac na nowo mogło skorzystać z przynajmniej części tego, co udało mu się stworzyć.

Obraz

Zupełnie inną sprawą jest to, czy  Titanfall: Assault w ogóle ma szanse być dobrą grą. O tym dopiero się przekonamy. Kiedy? Na razie nie wiadomo. Data wydania pozostaje nieznana. Wiadomo za to, że gra trafić ma zarówno na iOS-a jak i na Androida.

Dominik Gąska

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)