Miyamoto o nowej Zeldzie
Wiadomo, że kolejna odsłona gry The Legend of Zelda wykorzysta możliwości technologii Wii MotionPlus. To jednak nie wszystko - zespół pracujący nad grą szykuje wspaniałą grafikę oraz wspaniałe doznania dla fanów RPG.
06.11.2009 11:29
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
O tym wszystkim mówił sam Shigeru Miyamoto:
"W trakcie tworzenia najnowszej Zeldy na DS-a zrozumiałem, że jedną z największych zalet gry jest jej unikatowość. Oczywiście przygotowujemy niesamowita grafikę dla dobra naszych użytkowników biorących udział w niesamowitej przygodzie RPG.
Sądzę jednak, że bardzo ważny jest realizm, prawdziwe odczuwanie przez graczy udziału w przygodzie: badaniu nieznanych terenów, rozwiązywaniu zagadek w oparciu na własnych błędach, rozwijanie się na drodze różnorakich doświadczeń.
W tym sensie, osobisty zmysł kreatywności stał się wśród nas bardzo ważny. Na potrzeby ostatniej Zeldy na DS powołaliśmy jeden z najbardziej kreatywnych zespołów i chcemy być jeszcze bardziej kreatywni w nachodzącej Zeldzie na Wii"
fot.: Nintendo