Miyamoto bohaterem 1/3 twórców gier

Każdy z nas ma swoich bohaterów. Gdy pomyślałem sobie przed chwilą o swoich sprzed lat, to zrobiło mi się głupio i ich odsłanianie byłoby chyba wchodzeniem już w zbyt prywatne rejony. Nie o mnie tu jednak chodzi, a o 9000 deweloperów, którzy oddali głos w badaniu mającym wyłonić najbardziej popularnego "bohatera" wśród deweloperów. Bohatera-twórcę gier. Jak wygląda zatem lista dziesięciu, którymi chciało stać się dziewięć tysięcy?

Miyamoto bohaterem 1/3 twórców gier
marcindmjqtx

16.06.2009 | aktual.: 14.01.2016 15:26

1.    Shigeru Miyamoto 2.    John Carmack 3.    Will Wright 4.    Dave Jones 5.    Sid Meier 6.    Peter Molyneux 7.    David Braben 8.    Masaya Matsuura 9.    Michael Morhaime 10.   Jonathan Blow

Shigsy na pierwszym miejscu! Na dodatek głosowało na niego ponad 3000 deweloperów, nieźle. Na pewno chodzi jednak tutaj o "gościa, który zrobił Mario i Zeldę", a nie o "gościa, który zrobił Wii Music". Dalsze miejsca już nie zawsze są jednak takie oczywiste. Mnie najbardziej zaskoczył Matsuura, twórca Parappy the Rappera i Blow. Ten ostatni w końcu zasłynął tylko (a może aż?) Braidem z XBLA. Ale prawda, jako bohater, który sam osiągnął naprawdę wiele sprawdza się doskonale. A kto jest Twoim bohaterem-deweloperem?

[via develop]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościbiznesbadania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.