Minecraft tylko dla dorosłych. Koreańscy gracze ofiarami przepisów

Koreańscy gracze Minecrafta mogą czuć rozgoryczenie. Ze względu na obowiązujące tam przepisy i politykę Microsoftu, nie będą mogli legalnie grać w kultową już produkcję, jeśli nie mają ukończonego dziewiętnastego roku życia.

Minecraft
Minecraft
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Minecrafttarget="_blank"> tylko dla dorosłych. Do tego doprowadziły przepisy, które wprowadzono w Korei Południowej. Na ich mocy osoby, które nie ukończyły 19. roku życia, nie mogą grać w gry wideo między północą a szóstą rano. Dlaczego więc w Minecrafta nie zagrają w ogóle?

Konta Minecraft: Java Edition zostały przeniesione na platformę Microsoftu. Aby móc zagrać w popularnego sandboxa konieczne jest od teraz posiadanie konta Xbox Live. I tu zaczynają się schody.

Aby dostosować się do panujących w Korei Południowej przepisów, Microsoft powinien zaimplementować weryfikację wieku użytkowników oraz blokowanie im dostępu do platformy w zakazanych przez prawo godzinach.

Podjęto jednak inną decyzję. Xbox Live został po prostu wskazany w Korei jako produkt przeznaczony dla osób powyżej dziewiętnastego roku życia. W wyniku tej decyzji młodzież utraciła możliwość legalnego grania w Minecrafta.

Mieszkańcy Korei Południowej nie są zadowoleni z tak działającego prawa. Uruchomiono nawet petycję internetową, która ma na celu przekonać władze do zmiany przepisów. Jej autorzy piszą, że jeśli prawo się nie zmieni, Korea będzie jedynym krajem, gdzie Minecraft jest produktem dla dorosłych.

Microsoft już pracuje nad długoterminowym rozwiązaniem tego problemu. Firma chce, by gracze, którzy nie ukończyli 19 lat mogli nadal cieszyć się grą w Minecraft. Więcej informacji ma zostać przekazanych w tym roku.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
minecraftmicrosoftxbox live
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.