MILIORD kont na Steamie

Epic Games Store nie ma startu, nie młodzieży?

MILIORD kont na Steamie

Jak mówi znany internetowy mem HAŁ DU JU DU, FELOŁ KIDS, taki młodzieżowy się dziś czuję, bo hej, wiosna, majówka, wolne, żyć nie umierać! Żyć nie umierać również najwyraźniej w Valve, bo z jednej strony Epic Games Store ujada, a z drugiej - liczba kont założonych w historii Steama przekroczyła właśnie okrągły miliard (albo MILIORD, JAK MÓWIĄ MŁODZI LUDZIE).

Właścicielem miliardowego konta stał się niejaki (albo niejaka) amusedsilentdragonfly, co brzmi również niezwykle młodzieżowo.

The LEGO Movie Videogame - Official Announce Trailer

Czy to oznacza, że ze Steama korzystało już miliord ludzi? Oczywiście, że nie! Jako młodzi ludzie jesteśmy w stanie od razu się zorientować, że nie o to chodzi. Konta mogą być dublowane, mogą być dawno nieaktywne i tak dalej.

Jak wyglądają więc faktyczne liczby użytkowników? Pod koniec zeszłego roku Valve informowało, że miesięcznie ze Steama korzysta 90 milionów ludzi, którzy dokonują w tym czasie 1,6 miliona zakupów.

Steam na razie ma się więc mocno i w zasadzie chyba nikogo to nie dziwi. Dobra, młodzi ludzie, czas zacząć długi weekend! Młodzieżowo żegnam się, SIEMA.

Dominik Gąska

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (11)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.