MILIORD kont na Steamie

Epic Games Store nie ma startu, nie młodzieży?

MILIORD kont na Steamie

30.04.2019 18:17

Jak mówi znany internetowy mem HAŁ DU JU DU, FELOŁ KIDS, taki młodzieżowy się dziś czuję, bo hej, wiosna, majówka, wolne, żyć nie umierać! Żyć nie umierać również najwyraźniej w Valve, bo z jednej strony Epic Games Store ujada, a z drugiej - liczba kont założonych w historii Steama przekroczyła właśnie okrągły miliard (albo MILIORD, JAK MÓWIĄ MŁODZI LUDZIE).

Właścicielem miliardowego konta stał się niejaki (albo niejaka) amusedsilentdragonfly, co brzmi również niezwykle młodzieżowo.

The LEGO Movie Videogame - Official Announce Trailer

Czy to oznacza, że ze Steama korzystało już miliord ludzi? Oczywiście, że nie! Jako młodzi ludzie jesteśmy w stanie od razu się zorientować, że nie o to chodzi. Konta mogą być dublowane, mogą być dawno nieaktywne i tak dalej.

Jak wyglądają więc faktyczne liczby użytkowników? Pod koniec zeszłego roku Valve informowało, że miesięcznie ze Steama korzysta 90 milionów ludzi, którzy dokonują w tym czasie 1,6 miliona zakupów.

Steam na razie ma się więc mocno i w zasadzie chyba nikogo to nie dziwi. Dobra, młodzi ludzie, czas zacząć długi weekend! Młodzieżowo żegnam się, SIEMA.

Dominik Gąska

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (11)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.