Milion dolarów w godzinę. Twórcy Bonelab wiedzą jak robić gry VR
To najszybciej sprzedająca się gra w historii Meta Quest Store. Twórcy ze studia Stress Level Zero wiedzą, co robią i w nagrodę mogą zajmować się zliczaniem swoich milionów. Warto dodać, że Bonelab jest sequelem produkcji o nazwie Boneworks, która w 2019 r. przyniosła trzy miliony w pierwszy tydzień od swojej premiery.
Bonelab jest grą VR dostępną na Quest 2, a milion dolarów przychodu w zaledwie godzinę pokazuje, że ludzie ze Stress Level Zero prawdopodobnie mają doskonałe wyczucie i czeka ich świetlana przyszłość. W pewnym sensie poznali już formułę na sukces.
Jak donosi serwis Road to VR, Bonelab zostało okrzyknięte najszybciej sprzedającą się grą w historii platformy Quest. Rozgrywka w tym tytule jest w ogromnej bierze oparta na symulacji fizyki, co z automatu przekłada się na sporo dobrej zabawy i umożliwia skuteczną kontynuację sukcesu pierwszej gry z 2019 r., czyli Boneworks.
Wygląda na to, że sandboxowe tytuły tworzone od podstaw z myślą o VR miewają spory potencjał sprzedażowy, nawet mimo faktu, że samo VR wciąż niekoniecznie bije rekordy popularności. Wracając do dzieła ludzi ze Stress Level Zero warto zauważyć, że zarówno recenzje na Meta Quest Store, jak i Steam pokazują zadowolenie wielu klientów, ale widać też garść negatywnych ocen i głosów rozżalenia. Zdaniem niektórych, produkcja jest przykładem sytuacji, w której hype był po prostu za duży.
Marcin Hołowacz, dziennikarz Polygamii