Milion dolarów w godzinę. Twórcy Bonelab wiedzą jak robić gry VR

To najszybciej sprzedająca się gra w historii Meta Quest Store. Twórcy ze studia Stress Level Zero wiedzą, co robią i w nagrodę mogą zajmować się zliczaniem swoich milionów. Warto dodać, że Bonelab jest sequelem produkcji o nazwie Boneworks, która w 2019 r. przyniosła trzy miliony w pierwszy tydzień od swojej premiery.

Gra VR Bonelab od studia Stress Level Zero
Gra VR Bonelab od studia Stress Level Zero
Źródło zdjęć: © Bonelab
Marcin Hołowacz

Bonelab jest grą VR dostępną na Quest 2, a milion dolarów przychodu w zaledwie godzinę pokazuje, że ludzie ze Stress Level Zero prawdopodobnie mają doskonałe wyczucie i czeka ich świetlana przyszłość. W pewnym sensie poznali już formułę na sukces.

Jak donosi serwis Road to VR, Bonelab zostało okrzyknięte najszybciej sprzedającą się grą w historii platformy Quest. Rozgrywka w tym tytule jest w ogromnej bierze oparta na symulacji fizyki, co z automatu przekłada się na sporo dobrej zabawy i umożliwia skuteczną kontynuację sukcesu pierwszej gry z 2019 r., czyli Boneworks.

Wygląda na to, że sandboxowe tytuły tworzone od podstaw z myślą o VR miewają spory potencjał sprzedażowy, nawet mimo faktu, że samo VR wciąż niekoniecznie bije rekordy popularności. Wracając do dzieła ludzi ze Stress Level Zero warto zauważyć, że zarówno recenzje na Meta Quest Store, jak i Steam pokazują zadowolenie wielu klientów, ale widać też garść negatywnych ocen i głosów rozżalenia. Zdaniem niektórych, produkcja jest przykładem sytuacji, w której hype był po prostu za duży.

Marcin Hołowacz, dziennikarz Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.