Międzyplatformowe granie w Rocket League stanie się w tym roku jeszcze lepsze

Bynajmniej wcale nie chodzi o to, że Sony postanowi wreszcie pozwolić graczom bawić się z innymi.

Międzyplatformowe granie w Rocket League stanie się w tym roku jeszcze lepsze
Maciej Kowalik

23.01.2018 13:44

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Dwa ważne ogniska rewolucji, przełamującej podział na platformy w grach sieciowych to obecnie Rocket League i Minecraft. Autorzy obu gier starają się znieść archaiczne granice i naprawdę trudno mi znaleźć jakiś minus dla kogokolwiek. No, ale jest też Sony, które okazuje się mniej postępowe w sprawie sieciowych nowinek nawet od Nintendo. Nie chce, by posiadacze Minecrafta na PS4 grali z graczami na innych platformach. Tak samo jest w przypadku Rocket League. Gra jest multiplatformowa, ale baza graczy jest z jakiegoś powodu podzielona.

Ale to właśnie autorzy tej gry są odpowiedzialni za całe zamieszanie i niech im to Cthulhu jakoś wynagrodzi. To Psyonix powiedziało wprost, że możliwość gry w Rocket League posiadaczy PS4 i Xboksów One jest odległa o naciśnięcie jednego przycisku.

Ale Sony nie chce się bawić. A Psyonix przeciwnie. Bo skoro gracze z różnych platform mogą grać ze sobą, to można już pójść o krok dalej. I znieść granice komunikacyjne. Niech tworzą razem drużyny. To coś, co studio zamierza umożliwić przed końcem roku.

Warto trzymać kciuki za tę ideę. A futuryści powinni już zastanawiać się, czy obecna postawa opłaci się Sony przy PlayStation 5.

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościps4rocket league
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.