Microsoft zwraca pieniądze za Call of Duty: Infinite Warfare kupione w Windows Store

Winą za niekompatybilność tej wersji z tą samą grą na Steamie obarcza Activision.

Microsoft zwraca pieniądze za Call of Duty: Infinite Warfare kupione w Windows Store
Maciej Kowalik

To słowa rzecznika Microsoftu, będące komentarzem do sytuacji, w której pecetowa rozgrywka pomiędzy graczami, którzy kupili najnowsze Call of Duty na Steamie i Windows Store jest niemożliwa. Wynika z nich, że w tym przypadku Activision nie było zainteresowane współpracą, która wydawałaby się zupełnie naturalną sprawą.

Nie żeby serwery Steama uginały się pod ciężarem graczy chcących grać po sieci w Infinite Warfare czy dołączanego do droższych wydań tej gry remastera Call of Duty: Modern Warfare.

Obraz

Ale jakkolwiek rozczarowujące te statystyki nie były, uwierzcie, że może być gorzej. Wyobraźcie sobie uczucie towarzyszące informacji, że oprócz was na całym świecie rozgrywki w nowiutki tytuł szuka jeszcze tylko jedna osoba...

Fotkę z nagłówka podrzucił serwisowi Motherboard czytelnik, chcący rozegrać mecz w zremasterowane Modern Warfare dołączane do droższego wydania Infinite Warfare. Czy muszę dodawać, że kupił grę w Windows Store? Obrazek mógłby kandydować do miana najsmutniejszej ilustracji 2016 roku w grach, ale Microsoft postanowił dopisać opowieści umiarkowanie szczęśliwy epilog i zgodzić się na refundację zakupu.

Windows Store może nie być żadną konkurencją dla Steama, ale takie pogrywanie sobie jednego z największych wydawców gier wideo z jednym z trzech wciąż liczących się producentów konsol jest zaskakujące. I nie przysłuży się żadnej z tych firm. Po co jeszcze bardziej dzielić pecetowy rynek? Żeby konsolowcy mieli ubaw? Choć z drugiej strony, tam 2016 rok miał niby być przełomem w kwestii międzyplatformowego grania, a póki co Sony dalej nie odpowiedziało na ofertę Microsoftu. No, nikt nie chce się z nim bawić...

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (8)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.