Microsoft wyśmiewa wibracje w kontrolerach

Microsoft wyśmiewa wibracje w kontrolerach

Microsoft wyśmiewa wibracje w kontrolerach
marcindmjqtx
09.07.2010 18:05, aktualizacja: 06.01.2016 16:43

W wywiadzie udzielonym magazynowi Edge, Kudo Tsunoda z Microsoft Game Studios stwierdził, że kontrola przy pomocy ruchu jest znacznie lepsza niż odczuwanie wibracji kontrolera. Jeśli się z tym nie zgadzacie, to wasze zdanie jest "śmieszne".

Tsunoda uważa, że gracze mają naturalną potrzebę ruchu w czasie gry. Wystarczy, jego zdaniem, zaobserwować, jak zachowują się osoby grające przy pomocy standardowych kontrolerów. Zwykle ruszają się razem z grą i nie jest to zasługa wibracji, ale tego, co dzieje się na ekranie, strony audiowizualnej danego tytułu. Jego zdaniem Kinect, właśnie wykorzystując te skłonności, jest w stanie wciągnąć w grę bardziej niż standardowe kontrolery.

Cóż, być może faktycznie tak jest, ale czy trzeba przy okazji dyskredytować inną technologię? Nie można po prostu powiedzieć "u nas się co prawda nie da zastosować wibracji, ale i tak jest w porządku"?

Swoją drogą, pamiętacie, jak w 2007 roku Phil Harrison z Sony oświadczył, że wibracje to przestarzała technologia i kontrolery do PS3 nie będą ich posiadać? Parę miesięcy później zaprezentowano DualShocka 3 posiadającego jednak tę funkcję. I kto miał rację?

[via Edge]

Tomasz Kutera

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)