Microsoft odnawia Fable jako znak towarowy. I ma zamiar go użyć
Spekulacjom nie będzie końca.
Wcześniej w ramach jednego z Rozchodniaczków informowaliśmy o tym, że Microsoft zarejestrował oficjalny profil marki Fable na Twitterze. Była to jednak według szefa marketingu marki Xbox "standardowa praktyka". Teraz sprawa się rozwinęła, bo Microsoft odnowił właśnie Fable jako znak towarowy. I nie tylko…
Wniosek o przedłużenie znaku towarowego Fable wpłynął 26 czerwca 2020 . Widnieje w nim interesująca informacja - mianowicie Microsoft zaznacza w nim oficjalnie, że ma zamiar wykorzystać znak towarowy Fable.
W kontekście tego, że właśnie stworzono twitterowe konto marki (w formie "zapełniacza"), co szybko PR-owo "zgasił" Microsoft, podsyciło to teraz plotki.
Tym bardziej, że właśnie napłynął nowy patent z datą 2 lipca 2020, który obejmuje różnego rodzaju akcesoria, jak pendrive'y, ładowarki, głośniki przenośne, słuchawki, kable itp.
Od kilku lat spekuluje się, że za nowe Fable odpowiada nowe ekipa studia Playground Games (seria Forza Horizon) powołana do życia w listopadzie 2017 roku.
https://www.youtube.com/watch?v=hQlNr2nZ8ZA
Projekt, nad którym pracują jest właśnie "grą akcji RPG z otwartym światem", jak wynikało z ogłoszenia o pracę, które Playground umiesciło.
Wydarzenie, w trakcie którego Microsoft zaprezentuje gry swoich studiów wewnętrznych oficjalnie odbędzie się w lipcu 2020. Według najnowszych, niepotwierdzonych jeszcze doniesień może być to 24 lipca 2020.
Całkiem możliwe, że wtedy po raz pierwszy zobaczymy nowe Fable, lub… przekonamy się, że Playground jednak pracowało nad innym tytułem.