AKTUALIZACJA: Zarówno Toread jak i Maciu dostali swego czasu pudełka z Microsoftu więc wysyłano je także w Europie. No ale to już przeszłość.
[via Joystiq]
Microsoft przestał wysyłać pudełka na zepsute Xboksy od 26 maja tego roku. Szybkie śledztwo wśród znajomych, którym konsola się zepsuła, każe mi sądzić, że tego typu usługa funkcjonowała jedynie w USA. Po zgłoszeniu awarii firma przysyłała specjalne pudełko (nazywane pieszczotliwie trumną) na zepsutego Xboksa i dopiero tak zapakowany sprzęt wysyłało się do serwisu. Wycofano się z tego, by przyśpieszyć proces naprawy, teraz użytkownik pakuje konsolę w co mu się podoba (choć reklamówek bym nie polecał), nakleja wydrukowaną e-kartę i wio. Może jednak w Europie też coś takiego funkcjonowało? Rzućcie na to trochę światła w komentarzach.
AKTUALIZACJA: Zarówno Toread jak i Maciu dostali swego czasu pudełka z Microsoftu więc wysyłano je także w Europie. No ale to już przeszłość.
[via Joystiq]