Microsoft nie dostarcza już "trumien"
Microsoft przestał wysyłać pudełka na zepsute Xboksy od 26 maja tego roku. Szybkie śledztwo wśród znajomych, którym konsola się zepsuła, każe mi sądzić, że tego typu usługa funkcjonowała jedynie w USA. Po zgłoszeniu awarii firma przysyłała specjalne pudełko (nazywane pieszczotliwie trumną) na zepsutego Xboksa i dopiero tak zapakowany sprzęt wysyłało się do serwisu. Wycofano się z tego, by przyśpieszyć proces naprawy, teraz użytkownik pakuje konsolę w co mu się podoba (choć reklamówek bym nie polecał), nakleja wydrukowaną e-kartę i wio. Może jednak w Europie też coś takiego funkcjonowało? Rzućcie na to trochę światła w komentarzach.
09.06.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:45
AKTUALIZACJA: Zarówno Toread jak i Maciu dostali swego czasu pudełka z Microsoftu więc wysyłano je także w Europie. No ale to już przeszłość.
[via Joystiq]