Microsoft nie boi się usług typu cloud computing

Ostatnio jakoś nie słychać specjalnie wiele o OnLive lub Gaikai, ale to nie znaczy, że branża zapomniała o tych projektach. Na The London Games Conference wsytąpił szef Xbox Live na terytorium EMEA (to również my) Jerry Johnson, który uważa, że w chwili obecnej usługi typu cloud computing (konia z rzędem za zgrabny polski odpowiednik tego określenia) nie są zagrożeniem dla konsol stacjonarnych.

Microsoft nie boi się usług typu cloud computing
marcindmjqtx

Nie oznacza to jednak, że można cloud computing zignorować. Sam Johnson całe to zagadnienie widzi tak:

Technologia strumieniowania to coś, na co branża postawi w przyszłości... w tym momencie nie wierzę, że ta technologia może przewyższyć doznania, które możemy zaoferować na maszynie lokalnej. Dodaje on jednak, że:

Technologia będzie się rozwijać. Jako branża musimy to zaakceptować i podążać w tym kierunku - ale nie sądzę, by stało się to już w najbliższej, dającej się przewidzieć, przyszłości.Wygląda więc na to, że nawet najwięksi producenci konsol stacjonarnych przerzucą się w końcu wyłącznie na cyfrową dystrybucję. Pewnie to potrwa, ale może skończyć się tym, że bez szerokopasmowego internetu sobie nie pogramy w największe hity.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościmicrosoftbranża

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)