Mężczyźni wolą gry od kina?
W amerykańskich notowaniach największych przebojów kinowych w ciągu trzech ostatnich miesięcy dominują filmy kręcone z myślą o kobietach. Przykłady takich kasowych przebojów to Valentine's Day czy Dear John. Jeden z przedstawicieli przemysłu filmowego przyczynę widzi nie tylko we wzroście wydatków, jakie kobiety przeznaczają na wyjście do kina, ale także w rosnącym zainteresowaniu grami wideo przez młodych mężczyzn.
24.02.2010 | aktual.: 13.01.2016 16:05
Peter Guber, prezes Mandalay Pictures oraz były szef studia Sony Pictures, dla The Sunday Telegraph powiedział:
Wielu młodych mężczyzn spędza znacznie więcej czasu w internecie, przy grach, oraz na oglądaniu UFC [federacja MMA - przyp. M.L.]. Nie porzucili oni filmów, ale zmniejszyli się jako grupa docelowa, podczas gdy kobiety nadal pozostały mocną grupą. Taka opinię potwierdzają zeszłoroczne wyniki badań grupy NPD, z których wynika, że liczba graczy przekroczyła w USA liczbę osób odwiedzających kina.
[via EDGE]