Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. Świąteczny prezent od Kojimy w iście japońskim stylu

Pytanie za 100 punktów. Dlaczego gry Hideo Kojimy można poznać łatwiej niż innych twórców?

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. Świąteczny prezent od Kojimy w iście japońskim stylu
marcindmjqtx

28.12.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:21

Odpowiedzi są dwie:

a) Bo w życiu oprócz nad Metal Gearem pracował jedynie przy kilku innych tytułach, b) Z powodu totalnie odjechanych rozwiązań i "Easter Eggów".

W tym wypadku zaznaczam odpowiedź B i przedstawiam Wam ujawnioną przez Hideo czapkę kurczaka.

W czasie trwającej prawie trzy godziny transmisji z okazji Bożego Narodzenia, legendarny twórca gier opowiadał o swojej najnowszej produkcji. Na szczęście i tym razem przygotował dla swoich widzów coś specjalnego. Otóż w Metal Gear Solid 5 pojawi się czapka kurczak. Naprawdę, nie patrz na mnie dziwnym wzrokiem, w grze pojawi się czapka w kształcie kurczaka.

Nie jest to jednak tylko "for the lulz", jakby określił to pewien błyskotliwy przedstawiciel grupy hackerskiej, a celowe i przemyślane rozwiązanie przeznaczone dla słabszych graczy. Jak donosi serwis Kotaku, czapka ta ma specjalne właściwości. Po jej założeniu stajemy się dla wrogów praktycznie niewidzialni, co znacznie ułatwi najtrudniejsze misje. Nie myślcie jednak, że założycie ją kiedy się Wam to podoba. Takie rozwiązanie zaproponuje Wam sama gra, jeżeli wykryje, że kolejny raz męczycie się z danym fragmentem i nie dajecie sobie rady. Wtedy też kulturalnie zapyta czy nie przydałaby się Wam drobna pomoc. Jeżeli cokolwiek zrozumiecie to śmiało oglądajcie całość, jeżeli chcecie przejść do sedna sprawy - zapraszam do 2:44:00

Rozwiązanie dość zabawne, ale nie odmówicie mu pomysłowości.

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain pojawi się na rynku w 2015, nie wiemy jednak niczego więcej. Platformy docelowe to oczywiście PC, PS3, PS4, Xbox 360 oraz One.

[Źródło: Kotaku]

Oskar Śniegowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościkonamimgs
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.