Nawiguj tak, aby uniknąć rakiet wystrzeliwanych przez pojazd. Wylądujesz na dole - zbierz bonusa, który leży obok ciebie. Biegnij korytarzem - zabij tam trzech strażników. Zbierz "Najmniejsza bombę atomową na świecie" i użyj jej w pobliżu drzwi ze znaczkiem promieniowania. Przebiegnij korytarz. Przejdź do trybu snajperskiego i trzy razy zestrzel gościa stojącego na odległej wieży - trafiaj w środek tarczy. Potem zestrzel skrzynkę spadającą na spadochronie. Obok ciebie spadnie granat, zbierz go i rzuć w ścianę z czerwonego szkła. Teraz z rozbiegu, wykorzystując swój spadochron, przeleć na kolumnę i zbierz z niej Moździerz. Wystrzel pocisk z moździerza przez otwór ponad następnymi drzwiami. Wejdź tam i zniszcz generator strażników - okrągłą strukturę stojącą na środku pokoju. Teraz z trybu snajperskiego zniszcz trzech strażników (używaj granatów snajperskich - leżą tuż obok). Zza zasłony zbierz Głupią Przynętę. Skacz i przelatuj po platformach, na których przed chwilą stali i leć do wyjścia. Przebiegnij korytarz. Wyjdź na otwarty teren, przejdź w tryb snajperski i wyceluj do jednej z trzech skrzynek nad zamkniętym wyjściem. Teraz gnaj tam unikając strażników i czołgu. Wejdź przez rozbite wyjście i ostrzeliwuj Generator strażników, dopóki go nie zniszczysz. Wskocz w dziurę w podłożu i biegnij korytarzem. Zbierz superkarabin maszynowy - oszczędzaj w nim naboje. Dotrzesz do stacji metra - wyskocz z zagłębienia na lewy peron. Zabij wszystkich strażników i zniszcz generator. Podejdź do drzwi na końcu peronu - pojawi się czołg. Uciekaj do tyłu i ustaw się tak, aby któryś z filarów chronił cię przed ogniem strażników z drugiego peronu. Teraz zniszcz czołg i wejdź w otwarte drzwi. (Na prawym peronie można się zaopatrzyć w sporą ilość granatów). Przebądź korytarz i wyjdź przez drzwi. Zabij strażnika, potem strzelaj do Konsoli stojącej tuż przed wyjściem. Kiedy ją zniszczysz, tuz obok ciebie wyląduje pojazd latający - podbiegnij do niego aby wsiąść. Przechodzisz w tryb bombardowania. Celuj teraz we wszystkie obiekty (roboty i generatory) i zrzucaj na nie bomby. Przede wszystkim musisz zrzucić serię bomb na dach każdego z dwóch budynków, nad którym będziecie przelatywać. W ten sposób otworzysz wejścia do nich. Po zakończeniu sekwencji wylądujesz w miejscu, w którym zaczynałeś. Biegnij do budynku po lewej i zbierz z niego wszystkie bonusy, potem zrób to samo w budynku po prawej stronie. Wyjdź na środek, tak aby stać przed oddalanym środkowym budynkiem; przejdź w tryb snajperski. Z tego budynku startuje pojazd latający przenoszący wybuchową skrzynkę. Musisz wykorzystać kilka sekund, kiedy wisi on w bezruchu nad budynkiem - strzel do skrzynki. (Jeśli ci się nie uda zaczekaj - pojazd za chwilę wykona następny nawrót). Wbiegnij do środkowego budynku, zbierz bonusy, zniszcz generator strażników i zabierz bombę atomową. Teraz wyjdź z budynku i obiegnij go, zmierzając jeszcze dalej. Znajdziesz drzwi ze znaczkiem promieniowania - użyj bomby i biegnij korytarzem. Zejdź do kanionu i zlikwiduj wszystkie pojazdy latające, które będą cię ostrzeliwać. Idź kanionem w prawo - znajdziesz działo strzelające na niebiesko; zlikwiduj je kryjąc się za skałami (możesz wykorzystać przynętę). Wskocz na skałę na wprost budowli i przejdź w tryb snajperski. Wrzuć po jednym pocisku moździerzowym do każdej z rury sterczących ponad czterema oknami (jeśli nie masz pocisków poszukaj - leżą gdzieś w pobliżu). Budowla eksploduje - zniszcz dwa czołgi, które pojawią się w oddali. Spróbuj przeskoczyć rozpadlinę; czeka tam na ciebie power-up. Zeskocz do rozpadliny i zejdź na samo dno. Biegnij korytarzem. Zeskocz z platformy i wykorzystując spadochron opadnij na sam dół. Zniszcz kolorową strukturę na środku, pomiędzy kolcami - odsłoni się wentylator. Stań na nim i rozłóż spadochron, aby unieść się do góry. Wyląduj na szklanej platformie. Teraz musisz przeskakiwać na kolejne platformy, układające się w formę spirali wokół ścian pomieszczenia. Zabij strażników, którzy ci przeszkadzają. Wskocz na najwyższa platformę w kształcie krzyża, zbierz bonusy i wejdź w drzwi. Przebiegnij korytarz. Idź w lewo aż napotkasz droida alarmowego (wygląda jak skrzyżowanie kota z nietoperzem). Strzel do niego, a potem zbliż się, aby do niego wejść. Teraz wracaj do miejsca, z którego przyszedłeś i skieruj się w drzwi z czerwonym ornamentem. Jedź pomiędzy robotami do końca, tam zbierz "Najbardziej interesującą bombę" i rzuć pomiędzy roboty. Kiedy się wokół niej zgromadzą, wciśnij Enter. Pozostałych przy życiu dobij ręcznie. Zbierz bonusy, wyjdź na zewnątrz, zbierz bombę atomową i idź do drzwi ze znakiem promieniowania. Użyj bomby, stań na wentylatorze i leć w górę. Wylądujesz na platformie - przejdź w tryb snajperski, wykonaj maksymalne zbliżenie. Naprzeciwko ciebie w sterowni znajduje się Kontroler Miasta - strzelaj do niego z grantów snajperskich. Kiedy go zabijesz, zostaniesz wyrzucony w kosmos - leć korytarzem podprzestrzennym i staraj się unikać kolizji z jego ścianami. Max uratuje cię i w ten sposó kończysz pierwszy etap.*Obszar nr 2 (Miasto-Kopalnia atakuje Linfield) * Cofnij się i zbierz spadający Granat Snajperski. Teraz zejdź w dół korytarzem, świeżo zdobytym granatem zniszcz niebieskawego robota, zestrzel też droida alarmowego. Zbierz bombę atomową i użyj ją przy drzwiach. Zjeżdżaj w dół tunelem. Pojawisz się na strzelnicy; niestety, po niewłaściwej stronie. Obróć się twarzą w prawo, w kierunku dział i przesuwaj się bokiem w lewo, unikając ognia. Tam wejdź w tunel. Zjedź tunelem i skocz tak aby zebrać Moździerz, który właśnie ląduje. Przejdź w tryb snajperski i strzel z moździerza przez otwór, wysoko w szklanej ścianie. Zeskocz i zbierz bombę atomową - użyj ją przy drzwiach, idź w lewo i jazda tunelem. Podejdź do krawędzi szklanej platformy, przejdź w tryb snajperski i zniszcz z moździerza głównego robota, komenderującego dwoma pomniejszymi. Potem zabij także tamte dwa. Skacz po platformach i zbierz granat, potem zeskocz na dół i właź do otworu w podłodze. Lądujesz po właściwej stronie strzelnicy - przebiegnij się wśród dział i zabij dwóch strażników. Teraz wskocz na środkowe działo i stamtąd zbierz bonusa. Stojąc na dziale wyceluj tam gdzie celuje działo. Zacznij strzelać - po chwili działo wypadnie z łoża, spadniecie na kolejny poziom. Wyląduj przy użyciu spadochronu. Musisz przeskakiwać po kolejnych platformach aż do wyjścia - uważaj na trzy działa, wystrzeliwujące regularnie pociski. Jeśli spadniesz, skorzystaj z jednego z dwóch wentylatorów, aby ponownie się wznieść. Zjedź tunelem na dół. Następne pomieszczenie jest nieco podobne. Zeskocz na dół z krawędzi i wyląduj na platformie znajdującej się tuz pod wylotem korytarza - to jedyna platforma, na której Kurt jest poza zasięgiem wahadła. Stojąc na platformie ostrzeliwuj czerwonego skaczącego strażnika - kiedy jest w oddali prowadź ogień snajperski. Kiedy już go zabijesz, skacz po platformach aż do dojdziesz do pochyłego podejścia, prowadzącego do wyjścia. Po drodze uważaj na wahadło! Zjedź korytarzem na dół, lądujesz w następnym pomieszczeniu. Tutaj nie ma już co przeprowadzać żadnych kombinacji - musisz po prostu zabić jak najwięcej wrogów. Nie należy to do zadań łatwych, gdyż występują tu w przeważającej ilości. W różnych miejscach sali znajdziesz rozmaite power-up. Kiedy już zapanuje względny spokój, postaraj się znaleźć bombę atomową. Skieruj się na tyły pomieszczenia, za wielki budynek. Tam zniszcz strażnika i dwa droidy alarmowe. Użyj bomby atomowej i wejdź w drzwi. Kolejny tunelami wentylacyjnymi dotrzesz do kolejnego pomieszczenia. Zauważysz, jak na latającej platformie przybywa dwóch strażników. Zabij ich i poczekaj, aż platforma przyleci. Teraz wskocz na nią, zabij dwóch zsiadających strażników i leć aż do końca, ignorując osobników napotkanych po drodze. Tam zsiądź i wejdź w drzwi - znajdziesz się w ostatnim obszarze. Wejdź na podest przy ścianie i zbierz bonus. W trybie snajperskim wyceluj w okienko z małym kosmitą, strzel aby zniszczyć szybę, a potem strzelaj do niego. Za chwilę przybędzie w szklanym statku - ostrzeliwuj go dopóki go nie zniszczysz. Teraz odeprzyj kilka fal strażników - jednak cały czas twoim głównym celem jest mały stworek miotający się po pomieszczeniu. Zlikwidowanie go kończy ten poziom - ponownie lądujesz w kosmosie, gdzie twoim zadaniem jest schwytanie bonusa.*Obszar nr 3 (Miasto-Kopalnia atakuje Livigston) * Nawiguj w dół omijając rakiety. Po wylądowaniu przejdź w tryb snajperski i ostrzelaj dwóch strażników skradających się na dole. Potem ostrzelaj wszystkich innych strażników, których zauważysz. Zeskocz i idź przed siebie - penetruj nisze w ścianach, można tam znaleźć bonusy. Po prawej stronie zauważysz podejście. Wdrap się tam i przeskocz rozpadlinę. Zabij skaczącego strażnika i kolejnym podejściem wędruj dalej. Przeskocz na platformę, skąd weźmiesz superkarabin maszynowy. Skocz w poprzek wąwozu i weź Atak Powietrzny Bonesa. Zeskocz i zabij wszystkich strażników, którzy się pojawili. Podejdź do drzwi i odstrzel dwa zawiasy, które je przytrzymują. Wejdź do środka. W trybie snajperskim zniszcz dwa automatyczne działka wiszące po sufitem. Zabij strażników czających się po lewej i po prawej. Zwiedź teren, zabijając spadających strażników - z nisz po bokach musisz zabrać granaty naprowadzające i Głupia Przynętę. Zejdż na dół, zabij robota i zbierz power-upy. Teraz przejdź do drugiego pomieszczenia, w trybie snajperskim zabij strażników po prawej i po lewej. Wejdź do środka, ciśnij Przynętę, a następnie strzel w trybie snajperskim w głowę robota. Weź jabłuszko, potem wskocz do środkowego zbiornika i stań na platformie, która należała do strażnika, Zbierzesz "Najbardziej interesującą bombe" i spadasz w dół. Zlikwiduj dwa automatyczne karabiny, podążaj tunelem. Użyj pocisku naprowadzającego do zlikwidowania strażnika - przejdź szklanym tunelem i zeskocz na dół. Nie zatrzymuj się, biegnij do drugiego pokoju. Tutaj ustaw się tak, aby móc celować jednocześnie w wejście i trzy zbiorniki. Strzelaj do zbiorników, ale i odpieraj ataki psów szarżujących przez wejście. Kiedy zniszczysz już wszystkie trzy zbiorniki - zbierz bonusa Tornado wracaj. Stań na platformie na środku. W tej malowniczej scenerii zbierz wszystkie power-upy i bonusy. Zacznij strzelać do ścian - jedna zacznie się chwiać. Prowadź ogień tak długo, aż ściana padnie. Wyjdź i rozpocznij walkę z robotami. Kryj się za wszelkimi zasłonami i niszcz generatory strażników. Jest ich łącznie siedem. Jeśli sytuacja zacznie się robić krytyczna, użyj Tornada. Zniszcz ostatniego strażnika przy drzwiach i skieruj się do tunelu. Stań na krawędzi, przejdź w tryb snajperski i zestrzel co tylko będziesz mógł. W pierwszej kolejności zajmij się niebieskawym strażnikiem, później automatycznymi działkami. Zeskocz i biegnij w poprzek areny - wskocz do otworu w ścianie zamalowanego na niebiesko. Tu zabij strażnika, ponownie stań na krawędzi i strzelaj do wszystkiego, co przedstawia zagrożenie. Kiedy już oczyścisz podłogę, zejdź na dół i zwiedź teren. Uważnie patrz w górę - zabij jak najwięcej strażników na platformach. Złap uciekającego power-upa i wskocz do czerwonego otworu w ścianie. Idź korytarzem, zniszcz generator strażników, droida i kilku strażników. Rozejrzyj się - na platformach wokół można znaleźć różne bonusy. Poskacz więc i zbierz je. Dojdź do miejsca, gdzie narysowana jest strzałka. Stamtąd przeskocz na żółtą platformę i zakręć w lewo. Wskocz do tunelu, zabij strażnika i idź dalej. Stań na krawędzi, przejdź w tryb snajperski. Zlikwiduj automatyczne działka i wymierz w głowę strażnika w obrotowym dziale. Kiedy będzie frontem do ciebie, strzelaj. Zejdź na dół, zabij pojawiających się strażników. na końcu wąwozu wentylator uniesie cię w górę. Tu szybko zabij strażników, którzy prują do ciebie ze wszystkich stron. Znowu przejdź w tryb snajperski i spójrz w głąb wąwozu. Strzel w głowę wszystkim strażnikom, którzy tam czyhają. Idź wąską półką wzdłuż ścian. Pojawią się cztery pojazdy latające i dwóch strażników na platformach. Przeczekaj ich ogień - kiedy znajdą się na końcu wąwozu na chwilkę zatrzymają się. W tym momencie musisz strzelić strażnikowi w głowę - tylko w ten sposób platforma pozostanie nienaruszona. Zabij resztę i wsiądź na platformę - zdobędziesz Thumpera. Zeskocz, zbierz jabłuszko i wyjdź przez drzwi. Po podróży wentylatorem ustaw się na krawędzi. Jeśli masz Thumpera, rozwal szkło serią i rzuć go na dół. W przeciwnym wypadku snajperką wykańczaj po kolej strażników, których uda ci się dostrzec. Zeskocz na dół i zabij resztę. Wskocz na dużą skałę pośrodku, z niej musisz wykonać skok na wysoką skałę pod ścianą. Stamtąd wskocz do czarnego otworu w ścianie. Wejdź do środka, zbierz jabłko i zniszcz maszynę na środku. Wyjdź na zewnątrz, skieruj się w drzwi. Zabij strażnika samobójcę, zbieraj cukierki i idź dalej. W następnej sali czeka dwóch strażników - zabij ich. Zacznij ostrzeliwać bok dziwnej konstrukcji, tak aby sypały się czerwone odłamki. Kiedy już zrobisz sporą wyrwę, powtórz operację z drugiej strony. Potem zacznij strzelać do wnętrza - wybijesz sobie otwór wyjściowy. Dojdź do poprzecznego korytarza, idź w prawo i zbierz pieczeń z indyka. Teraz biegnij korytarzem, zniszcz droida. Na platformie przyleci strażnik, zabij go i wsiądź na platformę. Teraz zostaniesz uniesiony ponad rozległym zbiornikiem wodnym; obracaj się i odpieraj ataki latających pojazdów. Twoja platforma rozbije się. Wejdź, po prawej stronie znajdziesz indyka. Stań na środku pokoju i ostrzeliwuj wybiegające psy. Kiedy koło w ścianie przestanie się kręcić, przejdź w tryb snajperski i błyskawicznie strzel w jedno z czerwonych kółeczek. Szybko wracaj do normalnego widoku i dalej odpieraj psy. W ten sposób musisz strzelić we wszystkie cztery czerwone kółka. Zza szyby wypadnie facecik, strzel do niego; w ten sposób kończysz etap. Ponownie znajdujesz się w kosmosie i gonisz bonusa - pies ratuje cię z opresji.*Obszar nr 4 (Miasto-Kopalnia atakuje Kirkcaldy) * Standardowo zleć na sam dół. Wylądujesz na platformie. Rzuć się w dół z rozwiniętym spadochronem, odwróć się o 180 stopni i wyceluj w małą zamarzniętą taflę pomiędzy kolcami. Rozbij ją siłą upadku i spadaj na dół. Lądujesz twarzą w twarz z dużym szefem - zaczynaj uniki i strzelaj do niego. Zabij wszystkich w tym pomieszczeniu - na platformie na górze znajdziesz superkarabin maszynowy. Potem zeskocz i wejdź na snowboard. Mkniesz tunelem do następnego obszaru. Potrenuj sterowanie deską i ostrzeliwanie kosmitów z rozpędzonego snowboardu. Kiedy już się zatrzymasz, zastrzel strażnika, a potem zniszcz konsolę. Przyleci statek - zabij dwójkę, która z niego wysiądzie i sam wsiadaj. Znowu mamy szkolenie z bombardowania. Zrzucaj bomby na wszystkie ruszające się obiekty oraz działka. Wracasz na to samo miejsce. Ostrzelaj chatkę stojącą nieopodal i zgarnij Głupią Przynętę. Biegnij na sam koniec pomieszczenia; rzuć przynętę i zniszcz w spokoju wszystkich wrogów. Potem utoruj sobie drogę do wyjścia i wbiegnij do tunelu. Tam czeka na ciebie kolejny snowboard. Wsiadaj na niego i pędź tunelem. Musisz zebrać wszystkie 10 kości, jakie znajdziesz na trasie. Staraj się w ogóle zbierać wszystkie gadgety, jakie napotkasz (żart programistów: jest tu nieco przedmiotów z gry Earthworm Jim - każdy z nich sprawia, że na głowy kosmitów spadają... krowy). Po drodze odgryzaj się także ogniem swoim wrogom. Jeśli zebrałeś 10 kości, przyspiesz. Pojawi się statek latający; kiedy będzie nad tobą, podskocz, a zgarniesz Tornado. Wylatujesz na kolejny obszar. Zestrzel kilka latających pojazdów i broń się przed atakami robotów. Biegnij do łodzi podwodnej, wskocz na nią i przejdź po całej długości kadłuba. Znajdziesz tam granaty snajperskie. Stąd przejdź w tryb snajperski i zlikwiduj pozostałych przeciwników. Powinien pojawić się czołg - zniszcz go granatami, potem zeskocz i załatw ewentualne niedobitki. Przejdź się po całym terenie i strzelaj do skrzynek; w ten sposób zdobędziesz sporo power-upów. Odnajdź bombę atomową i podejdź do drzwi pod ogonem łodzi podwodnej. Użyj bomby i idź korytarzem strzelając do wrogów. Podbiegnij do szybu powietrznego i rzucaj przed siebie granaty - będą unosić się do góry. W ten sposób zniszczysz kabinkę z obcym. Wejdź na szyb i rozłóż spadochron. Stań sobie ostrożnie na krawędzi i strzelaj do obcych. Musisz zniszczyć cztery generatory strażników, potem wszystkich, którzy przeżyli. Zeskocz i idź do tyłu - tam w latającej kabince czeka następny obcy; zabij go strzałem w głowę. Przejdź się po terenie i porozwalaj skrzynki. Zbierz wszystkie bonusy, stań na szybie wentylacyjnym i rozwiń spadochron. Pora na kolejny etap ze ślizgawką. Stań na snowboardzie i pędź na dół - ponownie musisz zebrać dziesięć kości. Postaraj się wskoczyć do wyższego tunelu kiedy nadarzy się taka możliwość. Na końcu podskocz, aby odebrać ze statku Tornado. Lądujesz w finałowej lokacji. Idź do szybu i unieś się do góry - zbierzesz superkarabin i rozwal pojazd latający. Spadnij, odeprzyj obcych, zniszcz generator strażników i zbierz uciekającego bonusa. Zniszcz także walające się tu skrzynki i zbierz bonusy. Potem podbiegnij do szybu wentylacyjnego i powtórz numer z rzucaniem granatów. Po chwili czeka cię koniec etapu. *Obszar nr 5 (Miasto-Kopalnia atakuje Sparrow Pit) * Nawiguj w dół do wnętrza. Zrób kilka kroków do przodu. Nad tobą pojawi się gigantyczny statek kosmiczny. Przejdź w tryb snajperski i zniszcz wszystkie kulki podwieszone pod jego kadłubem. W ten sposób doprowadzisz go do katastrofy. Zniszcz wszystkich w tym pomieszczeniu - biegnij w prawo, tam za rampą ukryta jest przynęta i stanowisko snajperskie. Możesz bezpiecznie zdjąć wszystkich strażników i droidy. Zejdź na dół i zbierz bombę atomową. Idź w lewo od wyjścia i bombą otwórz drzwi. Ostrożnie wchodź na następną arenę zmagań. Strzałem w głowę zabij dwóch odwróconych czerwonych strażników. W trybie snajperskim zestrzel strażnika stojącego na podeście. Przekradaj się dalej. Zza zasłony zdejmij ogromne dwulufowe działo oraz trzech czerwonych strażników pałętających się po terenie. Na koniec zostaw sobie wielkiego robota tkwiącego we wnęce w przeciwległej ścianie. Kiedy już posprzątasz, ściągnij na siebie uwagę wózka widłowego jeżdżącego po terenie. Zestrzel z niego szybę, a potem zabij operatora. Pchaj wózek (strzelając), tak aby zatrzymał się na żółtym polu. Przejdź przez miejsce które blokowała szyba, zbierz bonusy i wskocz do dziury. Idź stromym korytarzem prowadzącym do góry - znajdziesz się we wnęce robota; zabierz granaty i wracaj. Leć wentylatorem do góry. Ostrożnie podejdź pod górę, zabij dwóch czerwonych strażników i, w trybie snajperskim, droida alarmowego. Teraz wyceluj w przeciwległą ścianę. Tam, w przeszklonej kabince siedzi ogórkowaty obcy - zabij go w trybi snajperskim. Teraz musisz toczyć bój z gigantycznym statkiem wiszącym nad tobą - odstrzel wszystkie podwieszone pod nim kulki, które strzelają niebieskimi laserami. Potem idź na koniec statku i snajperką zabij pilota, tkwiącego w przeszklonej kabinie. Zaatakuje cię gromada strażników; zlikwiduj ich wszystkich, na końcu najsilniejszego, tkwiącego w wyrwie w ścianie. Zbierz wszystkie bonusy i skieruj się właśnie do tej wnęki. Z wnęki po prawej weź przynętę, skieruj się w lewo. Docierasz do pokoju z kolejnymi ogórkowatymi obcymi - zabij ich wszystkich, potem strzelaj do wirującej kuli ziemskiej na środku, dopóki nie spadnie. Weź Moździerz z drugiej strony pokoju i rzuć się w otwór na dół. Zabijaj ogórków pracujących przy konsoletach. Kiedy zostanie już tylko jeden, odczekaj - zacznie uciekać i otworzy właz w podłodze. Wskocz tam i zbierz jabłuszko. Podążaj korytarzem, aż do kolejnego obszaru. Z oddali zdejmij w trybie snajperskim droida alarmowego i dwóch śpiących strażników. Idź do korytarza wiodącego w prawo, rzuć Przynętę i spokoje zniszcz niebieskiego robota. W trybie snajperskim zlikwiduj dwóch strażników wewnątrz pomieszczenia - wejdź tam, zbierz granaty i bombę atomową. Teraz do korytarza wiodącego w lewo. Ponownie z oddali z trybu snajperskiego zlikwiduj droida i śpiących strazników. Biegnij pochylnią pod górę i wyskocz na powierzchnię. Ciskaj granatami w generatory strażników, aż zniszczysz wszystkie trzy. Zabij ewentualne niedobitki oraz droida alarmowego, wyceluj w przeciwległy koniec pomieszczenia (obok Rozgniatacza) i zniszcz także tamtego droida. Zbierz bonusy, przeskocz rozpadlinę, zabierz Rozgniatacz i Moździerz. Stań nad dziurą i strzel w dół kilkoma pociskami z moździerza, tak aby zabić niebieskiego strażnika. Zeskocz, idź korytarzem zbierając cukierki - przy wyjściu czeka następny strażnik. Idź galeryjką, zbierz power-up i użyj bomby atomowej przy znaku promieniowania. Zeskocz i idź otwartym korytarzem. Dochodzisz do wąwozu zapełnionego strażnikami. Niedaleko za wyjściem czeka superkarabin maszynowy. Zbierz go i gnaj wąwozem. Kluczowa jest szybkość - staraj się niszczyć generatory strażników, ale samych strażników nie przypiekaj zbyt mocno. Na końcu wąwozu znajdziesz bombę atomową; rzuć ja w drzwi oznaczone znakiem promieniowania. Dopiero teraz ostrzeliwuj się gęsto, zbierz power-upy i wejdź w otwarte drzwi. Na następnej arenie gnaj od razu w lewo, wbiegnij po pochylni, skocz i zbierz przynętę. Rzuć ją w tłum, zeskocz i rozpocznij jatkę: musisz zabić wszystkich strazników, zniszczć cztery droidy alarmowe i trzy wózki widłowe. Kiedy już na terenie zrobi się spokojnie, podepchnij (strzelając) jeden z wózków pod niski blok skalny pod prawą ścianą. Biegnij głębiej, ze skały zbierz superkarabin i wróć. Wskocz na wózek, z niego na blok i na kolejny, wyższy blok. Zbierz cukierki, stań na krawędzi i z miejsca skocz na długa wąską galeryjkę. Zbierz cukierki i przejdź na głaz z pochylnią. Stań na jej krawędzi, z miejsca podskocz i podciągnij się. Idź zebrać Indyka. Zestrzel wózek, tak aby zatrzymał się pod dużą wyższą platformą. Wejdź na niego, przeskocz na platforme, stamtąd skacz dalej aż do wyjścia. Przebiegnij się korytarzem, potem idź rampą w dół. Przejdź w tryb snajperski, strzel w głowę operatorowi działa znajdującego się na dole. Postaraj się zabić jak najwięcej strażników czyhających na dole. Ostrożnie schodź rampą na dół - po obu stronach za głazami ukryte są latające działa. Kiedy tylko je dostrzeżesz, przejdź w tryb snajperski i staraj się przestrzelić głowę operatorom. Po załatwieniu obu dział, zeskocz na dół i wykończ niedobitków. Teraz wróć na sam szczyt rampy, rozpędź się i skocz. Szybuj w prawo - tam znajdziesz otwór wentylacyjny, który uniesie cię do power-upa. Z prawego szybu skieruj się na środek - tam nad kolejnym szybem czeka kolejne jabłuszko. Wreszcie leć w lewą część sali, gdzie nad najwyższą wieżą czeka ostatni bonus. Z tego miejsca szybuj w poprzek sali - za prawym szybem wentylacyjnym znajdziesz drzwi. Wejdź w nie. Przebiegnij korytarzem, stań na krawędzi. Przejdź w tryb snajperski - we wnęce w skale odszukaj Guntera, przywódcę obcych. Strzel w niego kilkakrotnie, tak aby zamknął drzwi. Zeskocz na środkowy kopiec i stań przy jego brzegu - przetoczy się pod tobą kula. Zeskocz i biegnij za nią strzelając, dopóki jej nie zniszczysz. Zbierz power-upy i wejdź na kopiec. Przez okno będziesz widział przelatujący statek kosmiczny. Strzelaj w trybie snajaperskim do okrągłych kulek podwieszonych pod jego kadłubem. Sam unikaj jego ognia. Uwaga, od czasu do czasu statek będzie zrzucał za twoimi plecami strażnika! Kiedy zniszczysz wszystkie kulki, statek rozleci się, a wokół pojawi się chmara strażników. wykończ ich wszystkich i obserwuj jak Gunter porywa psa. Teraz goń ich w tunelu przestrzennym.Obszar nr 6 (ostateczna rozgrywka) Rozejrzyj się dokoła - za chwilę powinna spaść tu Głupia Przynęta. Jedna ze ścian zostanie rozbita przez obcego. Nie podejmuj walki, tylko wybiegnij tamtędy i gnaj pochylnią pod górę, omijając spadających wrogów. Na samym szczycie zbierz pociski i jak najszybciej zniszcz generator obcych (najlepiej granatami). Wskocz w dziurę, jaka powstała. Rozejrzyj się - odnajdziesz Guntera z hordą dzikich zwierząt. Przejdź w tryb snajperski i strzelaj do zwierzaków z moździerza samonaprowadzającego. Po chwili przejdź do normalnego trybu i rozpocznij polowanie na resztę. Stosuj wobec nich taktykę walki powietrznej - wsiadaj "na ogon" i biegaj za nimi, prowadząc ogień. Unikaj starć czołowych. Kiedy już zabijesz wszystkie, wsiądź na ogon Gunterowi i ostrzeliwuj go. W końcu koleś zirytuje się, wybije dziurę w podłodze i zwieje. Leć za nim. W następnym pomieszczeniu jak najszybciej przebiegnij salę i wskocz na najniższa, pochyloną platformę. Stamtąd wspinaj się wyżej, aż zgarniesz superkarabin maszynowy. Przy dłuższej ścianie jest rampa - na niej zauważysz pociski. Szybuj tam i zbierz je, następnie biegnij rampą wzdłuż ściany, aż znajdziesz się nad wyjściem. Nie angażuj się w walkę, chyba że ktoś zastąpi ci drogę. Przeskocz na najbliższą platformę. Teraz musisz skoczyć w stronę ciemnej ściany - jest tu niewidoczna platforma. Stamtąd dalej przeskakuj na coraz wyższe platformy, aż dotrzesz do wieży z działkiem. Wskocz do niej od góry i spadnij. Na kolejnym obszarze biegaj jak najszybciej i zbieraj power-upy. Co chwila pojawiać się będą nowe fale obcych - ciskaj w nich Tornadem. Wykorzystuj każdą wolną chwilę, aby przejść w tryb snajperski i razić Guntera, stojącego na szczycie ogromnej kolumny skalnej. Jeśli niebezpiecznie spadną ci punkty życia, poszukaj power-upu "100% Zdrowia", który odnawia się regularnie. Podobnie łatwo znaleźć można kolejne Tornada oraz superkarabiny. Kiedy Gunter dostanie już swoją porcję ołowiu, przewróci kolumnę i zwieje. Dokończ wszystkich rywali, doładuj się na maksa. Za pomocą pochylni wskocz na przewróconą kolumnę, wbiegnij na górę i wskocz do otworu. Witamy w finałowej arenie! Unikaj Guntera stojącego na środku oraz pojedynczego (ale groźnego) strażnika. Leć w głąb pomieszczenia, tam gdzie znajduje się dziwna maszyna. Stań na przycisku w podłodze, który znajduje się obok niej. Na maszynie pojawi się foczka (Gunter Snack). Zabierz ją i zeskocz na dół, na poziom Guntera i ciśnij ją gdzieś w bok. Kiedy olbrzym za nią popędzi, ty jak najszybciej musisz odnaleźć bombę atomową, która wylądowała nieopodal. Zbierz ją i pędź w stronę działającego wentylatora - unieś się w górę i wyląduj na platformie ze znakiem promieniowania. Rzuć bombę. Ten numer musisz powtórzyć jeszcze dwukrotnie, rozbijając dwa inne zamki (zawsze zwracaj uwagę, które szyby wentylacyjne są aktywne). Za kazdym razem wywabiaj Guntera przysmakiem i zbieraj bombę. Po trzech eksplozjach uwolnisz psa, który wskoczy do maszyny z żarciem. Leć tam i zabierz nową wersję przysmaku dla Guntera. Zeskocz na dół i rzuć ją. Zabij strażnika, aby móc w spokoju oglądać wielki finał. Alvarezlipiec 2000