Matthew Horsman powie nam, co jest ważne w Dirt 2
Materiałów filmowych z Dirt 2 mieliśmy już naprawdę sporo. Codemasters nie ucieka w fałszywą skromność i lubi chwalić się swoją grą. Tym razem czas jednak na odpoczynek od rozgrywki i posłuchanie Matthew Horsmana, jednego z szefów projektu.
12.08.2009 | aktual.: 12.01.2016 16:14
Chyba najbardziej rzuca się w oczy otwarcie gry na zabawę sieciową. Każdy tryb i każda dyscyplina w Dirt 2, będzie grywalna w sieci. W trakcie niezobowiązującej zabawy z przyjaciółmi będziemy mogli zaszaleć z doborem tras i pojazdów (np. buggy na płaskim torze wyścigowym). Nie zabraknie jednak również poważnej walki na normalnych zasadach. Autorzy chcieli zadbać, by Dirt 2 oferował wszystko to, czego życzą sobie fani wyścigów. Dlatego mamy licencjonowane samochody, prawdziwe oraz fikcyjne trasy, wyścigi nocne, różne rodzaje pojazdów, a przy projektowaniu gry pomagali znani sportowcy. To chyba musi się udać.