Masz Xboksa 360 i problemy z The Wolf Among Us? Spokojnie, to tylko awaria...
Ciężko zachować spokój, gdy ktoś każe ci płacić za coś, za co już zapłaciłeś. Ale czy jest inne wyjście?
06.02.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:47
Za nami premiera drugiego epizodu The Wolf Among Us. Wszyscy zainteresowani pewnie już grają - oprócz tych, którzy mają wykupiony karnet na wszystkie pięć części gry na Xboksie 360 (season pass). Gdy bowiem próbują ściągnąć drugą część, to okazuje się niemożliwe. System prosi o zapłacenie 18 zł za epizod, który powinien być już opłacony. Co gorsza, niektórzy niechcący zapłacili te pieniądze. Dzieją się dziwne rzeczy, o czym można się przekonać choćby przeglądając mający już prawie 30 stron wątek na oficjalnym forum gry.
Jak się okazuje, problem nie pochodzi od twórców, Telltale Games, ale od Microsoftu (dlatego też dotyczy tylko Xboksa 360). Na stronie ze stanem usługi Xbox Live znajduje się informacja, że obecnie "kupowanie elementów przeznaczonych do pobrania" jest "ograniczone". A jeśli wejdziecie na amerykańską wersję tej witryny, to znajdziecie tam jeszcze taką adnotację:
Użytkownicy Xboksa, czy posiadacie karnet na "The Wolf Among Us", ale i tak jesteście proszeni o zapłacenie za drugi epizod - "Smoke & Mirrors"? Nasz zespół wie o usterce i pracuje nad tym, by jutro była już naprawiona. Ciężko tylko powiedzieć, co dokładnie oznacza to "jutro", bo informacja wisi od wczoraj...
Pozostaje czekać. Miejmy nadzieję, że Microsoft odda pieniądze tym, którzy niechcący zapłacili po raz drugi za to samo.
Tomasz Kutera