Marzenie się nie spełni, Dizzy nie powróci do świata gier

A miało być tak pięknie!

Marzenie się nie spełni, Dizzy nie powróci do świata gier
marcindmjqtx

13.12.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:27

23 listopada zachwycony pisałem o nowej kampanii na Kickstarterze - bracia Oliver, oryginalni twórcy Dizzy'ego, bohatera-jajka, postanowili stworzyć nową grę z jego udziałem. Miała to być największa i najlepsza jego przygoda w historii. Trochę platformówka, trochę przygodówka - dokładnie tak jak lata temu - pełna znanych postaci i miejsc, a także rzeczy zupełnie nowych. Wspomnienia z NES-a, C64 i innych platform miały powrócić.

Niestety, nie powrócą. Bracia Oliver założyli, że do stworzenia Dizzy Returns będą potrzebowali 350 tysięcy funtów. Od startu udało im się uzbierać niecałe 25 tysięcy, a do końca akcji zostało tylko 8 dni. Teoretycznie mają jeszcze szanse, ale musieliby zbierać 40 tysięcy dziennie. Powiedzmy sobie szczerze: to nierealne.

I przyznają tak sami bracia Oliver, dziękując jednocześnie wszystkim za wparcie.

Co teraz stanie się z grą? Niestety, nie powstanie (chyba, że nagle zjawi się tajemniczy inwestor z walizką pieniędzy, ale śmiem w to wątpić). Twórcy przyznają, że może jeszcze kiedyś powrócą do Dizzy'ego, ale na pewno nie w tak ambitnej i rozbudowanej formie, jak w przypadku Dizzy Returns.

Niestety, stało się to, czego się wszyscy obawiali - 350 tysięcy funtów okazało się zbyt dużą kwotą (dla porównania - na nowe Giana Sisters potrzebne było 150 tysięcy dolarów i taką kwotę udało się uzbierać).

Szkoda.

Tomasz Kutera

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościkickstarterios
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.