Marketing szkodzi krótkim grom? Autor Volume wolał nie ryzykować i zapowiedział swoją w momencie premiery

Subsurface Circular to "dojrzała, dopracowana gra na jedno posiedzenie".

Marketing szkodzi krótkim grom? Autor Volume wolał nie ryzykować i zapowiedział swoją w momencie premiery
Maciej Kowalik

18.08.2017 09:55

Jeśli nie unikacie indyków, to na pewno kojarzycie Mike'a Bithella. Potrafił przykuć uwagę graczy do obdarzonych osobowościami figur geometrycznych w Thomas Was Alone, a później wrzucił nas w skórę współczesnego Robin Hooda w Volume. Flirtował też z wirtualną rzeczywistością w EarthShape, bo Bithell należy do tych twórców, którzy nie lubią szufladkowania i ciągle próbują czegoś nowego.

Subsurface Circular

Subsurface Circular jest tego dowodem. I być może początkiem serii krótkich gier wydawanych w ramach "Bithell Shorts". Dowiedzieliśmy się o niej wczoraj wieczorem, w momencie gdy lądowała na Steamie. A pracowano nad nią w tajemnicy przez kilka miesięcy.

Bithell pisał na Twitterze o strachu przed tym, że wcześniejsza zapowiedź krótkiej, ale dobrej i dopracowanej gry może przerodzić się w zbyt duże oczekiwania. Stąd atak z zaskoczenia. A o jakości nie kłamał. Wszystkie 30 recenzji na Steamie jest pozytywne. W mediach 4/5 od GamesRadar, 9/10 od Polygonu, 8/10 od Videogamera.

A tekstówka o robocim detektywie, który musi rozwikłać zagadkę znikania jego pobratymców jest nie tylko krótka, ale i tania. Przez tydzień kosztuje niecałe 5 euro. W FAQ na Steamie Bithell odpowiada na pytanie, które mogło zrodzić się w głowach cwaniaczków.

Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz

Jeśli Subsurface Circular "chwyci", Bithell stworzy więcej "szortów". Jego zdaniem ta nisza rynkowa czeka na zajęcie. Wiemy to z krótkiej rozmowy na łamach Eurogamera.

To, co - macie wolne półtorej godzinki?

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.