Lords of the Fallen - twórcy łatają grę, a wydawca wyciąga wnioski

Za nami premiera Lords of the Fallen. Nie obyło się bez problemów; mieszany odbiór branży jak i całej społeczności graczy wymusza na deweloperach konkretne działania. Seria aktualizacji ma za zadanie wyeliminować niedociągnięcia.

Lords of The Fallen
Lords of The Fallen
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Lords of the Fallen to wyzwanie. Zarówno dla gracza, oferując rozgrywkę głęboko zakorzenioną w soulslike'owych tradycjach, ale i dla branżowych krytyków. Mieszany odbiór gry podpowiada, że z jednej strony widać w tej produkcji pomysł na siebie, z drugiej zaś występują niedociągnięcia natury technicznej.

Wyciągnęliśmy 5 szybkich wniosków, a jednym z nich jest spostrzeżenie, że Lords of the Fallen wymaga pracy, by stać się jeszcze lepszą grą. I tak właśnie się dzieje, bowiem deweloperzy z Hexworks publikują nową aktualizację opatrzoną numerem 1.1.199. Twórcy wzięli pod lupę między innymi problemy związane z kartami graficznymi od AMD.

Aktualizacja Lords of the Fallen

I ta aktualizacja "powinna rozwiązać większość awarii" związanych z tymi konkretnymi kartami graficznymi. To tylko wierzchołek góry lodowej, bo zmian jest znacznie więcej: od eliminacji błędów rozgrywki, przez poprawki w trybie wieloosobowym, eliminacje błędów kolizji, po zmiany balansu rozgrywki. Pełną listę znajdziemy w tym miejscu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Co dalej? Wydawca wyciąga wnioski

Marek Tymiński - dyrektor generalny CI Games, czyli wydawcy Lords of the Fallen - komentuje premierę gry w serii wpisów na portalu społecznościowym X (dawniej Twitter). Po pierwsze: kluczowe informacje na temat sprzedaży poznamy "w nadchodzących dniach". Jednocześnie Marek Tymiński podkreśla, że "gra jest już znacznie stabilniejsza dzięki szybkim łatkom".

Chociaż większości podoba się #LordsOfTheFallen , co ilustruje ocena użytkowników PlayStation wynosząca cztery z pięciu gwiazdek, nie spoczywamy na sukcesie i nadal słuchamy opinii graczy i szybko reagujemy. Dwie łatki wydane w ten weekend rozwiązały już wiele problemów z wydajnością, które dotykają mniejszość graczy, a my będziemy nadal szybko aktualizować grę, aby w przyszłości jeszcze bardziej poprawić komfort użytkowania.

Marek Tymiński

Przyszłe projekty będą inne pod pewnymi względami

Pojawiła się również wiarygodna zapowiedź zmiany podejścia do wydawania nadchodzących projektów. Ponownie Marek Tymiński zauważa, iż "zamknięte/otwarte wersje beta są teraz istotną częścią procesu rozwoju, gdy pracujemy nad tak zaawansowanymi technologicznie grami jak #LordsOfTheFallen. To bardzo ważna nauka, którą wykorzystamy w przyszłych projektach".

Jeśli zaś chodzi o wskazane przyszłe projekty, to dyrektor generalny CI Games zdradza, że istnieją dwa: "Project Survive" oraz gra action-RPG "Project III".

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.