Limbo przekracza magiczną barierę sprzedaży
A barierą tą jest (chwila niepewności)...
11.11.2011 | aktual.: 06.01.2016 11:48
...1 milion egzemplarzy. Wynik osiągnięto na trzech platformach - XBLA, gdzie gra debiutowała 21 lipca ubiegłego roku, a także PSN i Steam, na których Limbo pojawiło się w tegoroczne wakacje - w łącznie 153 krajach świata. Generalnie wynik może nie robi wrażenia, ale jak na niezależną grę z cyfrowej dystrybucji jest naprawdę nieźle. Dochody ze sprzedaży pozwoliły twórcom, studiu Playdead, odkupić się z rąk wcześniejszych inwestorów i przeznaczyć dodatkowe fundusze na nowe projekty. O jednym z nich już co nieco wiemy.
Dobrze wiedzieć, że ludzie kupują też bardziej ambitne tytuły, a nie wyłącznie blockbustery pokroju Call of Duty.
PS Gdyby to kogoś interesowało, Playdead ujawniło również, że Limbo w wersji na Maca ukaże się pod koniec bieżącego roku.
[via VideoGamer]