Lili, czyli kolejna gra na iOS korzystająca z silnika Unreal Engine 3
Odpowiada za nią BitMonster Games, studio założone przez byłego pracownika Epic Games i będzie istotnie różniła się od poprzednich mobilnych gier stworzonych na UE3, takich jak Infinity Blade, The Dark Meadow czy Warm Gun.
Lili ma być kolorową, ciepłą i pozbawioną przemocy przygodą, zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, w ramach której jako tytułowa bohaterka eksplorować mamy tajemniczą wyspę Geos oraz poznawać jej mieszkańców. Perry opisując swoje dzieło wspomina też o "obalaniu złowrogich reżimów" przy wykorzystaniu zabawnego systemu walki, w którym... ma nie być walki. Nie potrafię odgadnąć, co to znaczy, trudno też jak na razie określić, nawet po obejrzeniu zwiastuna, z jakim typem rozgrywki będziemy mieli do czynienia (gra to prawdopodobnie połączenie RPG-a z przygodówką), w każdym razie już teraz Lili bardzo mnie intryguje i jestem niezwykle ciekaw, co z tego wyjdzie.
Posiadacze iPhone'ów i iPadów zdecydowanie mają na co czekać. Kiedy premiera? Tego jeszcze nie wiadomo, ale gra znajduje się w finalnym stadium produkcji, więc należy się spodziewać, że trafi ona do App Store na przestrzeni najbliższych paru miesięcy.
Adrian Palma
[Za: Kotaku]