Lepiej późno niż wcale? Skalowanie poziomu przeciwników trafi do Assassin's Creed Origins

Ubisoft chce utrudnić grę tym, dla których jest za prosta.

Lepiej późno niż wcale? Skalowanie poziomu przeciwników trafi do Assassin's Creed Origins
Maciej Kowalik

04.12.2017 10:04

Popieram ten ruch. Choć i tak nie będę ukrywał, że Origins jest jedną z lepszych gier, w jakie grałem w tym roku. I sam jestem tym faktem zaskoczony. Najwidoczniej Ubisoft wszył świeże elementy w odpowiednie miejsca.

Ale z jedną nowinką mam dość mocny zgrzyt. Chodzi o wrogów, mających sztywno przyporządkowane poziomy, w zależności od regionu. W ten sposób gra trzyma Bayeka w ryzach i może pchać go swoim fabularnym korytem dalej i dalej.

Jednak, gdy na chwilę zapomniałem się i wziąłem za robienie jednej misji pobocznej za drugą, okazywało się, że w następnym fabularnym zadaniu wrogowie padają jak muchy, bo mają niższy poziom. I odwrotnie - widząc przeciwnika ze zbyt wysokim poziomem wiedziałem, że nie mam w starciu najmniejszych szans.

Z pierwszym problemem Ubisoft poradzi sobie w grudniowej aktualizacji. Wraz z nią Assassin's Creed Origins wzbogaci się nie tylko o nowy poziom trudności (Koszmar). Dojdzie też opcja skalowania poziomu przeciwników do poziomu gracza. Ale tylko tych, którzy są od niego słabsi.

Oprócz tych nowinek, aktualizacja przyniesie kolejne starcie z egipskim bóstwem - tym razem będzie to sama bogini zemsty Sechmet. Będzie też okazja, by rzucić wyzwanie Anubisowi i Sobkowi. Gdybyście na przykład nie zdążyli wbić odpowiedniego poziomu, gdy byli dostępni po raz pierwszy.

Dojdą też dwa questy. Jeden ma być niespodzianką, drugi to klasyczna horda, w której możemy okładać kolejnych przeciwników na arenie aż do znudzenia. Co kto lubi.

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościubisoftps4
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (12)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.