Lepiej nie grajcie w Playerunknown's Battlegrounds z popularnymi streamerami

No chyba że potrzebujecie tygodniowej przerwy od zabawy.

Lepiej nie grajcie w Playerunknown's Battlegrounds z popularnymi streamerami
Adam Piechota

31.07.2017 10:31

"Rekordy, dziwactwa, kontrowersje" - tak można by zatytułować strumień wiadomości dotyczący Playerunknown's Battlegrounds. Dziś będą one wszystkie. Deweloper pochwalił się bowiem, że ich sieciowa interpretacja battle royale pokonała już Fallouta 4 i Grand Theft Auto V w zestawieniu najchętniej ogrywanych na Steamie produkcji. Prawie pół miliona równocześnie grających osób robi wrażenie. Wyżej są już tylko klasyki Valve, Counter-Strike i Dota 2. O ile do popularnej MOBY raczej nie doskoczą, tak wizja przebicia Global Offensive nie jest wcale taka niemożliwa. Zwłaszcza biorąc pod uwagę nadal fantastyczną sprzedaż pozycji Bluehole.

[ttpost url="https://twitter.com/PLAYERUNKNOWN/status/891666676772610048?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.gamespot.com%2Farticles%2Fplayerunknowns-battlegrounds-passes-gta-5-and-fall%2F1100-6452114%2F"]

Przypominam, że PUBG jest nadal najchętniej kupowaną grą dostępną na platformie Valve. Z każdym miesiącem do sześciozerowego wyniku dodajemy kolejną cyfrę z przodu. Biorąc pod uwagę, iż ani razu nie zeszła z premierowej ceny oraz fakt, że to przecież wciąż dość drogi dostęp do wstępnej wersji (Early Access), sukces jest wręcz poza skalą. Wersja na Xboksa, która, jeśli wierzyć Brendanowi Greenowi, już działa, tylko przyspieszy proces "battlegroundyzacji" 2017 roku.

Obraz

W wyniku powyższego - bana można dostać za to, że grało się z którymś popularnym streamerem i zabiło go. Tak po prostu. Bo przecież wszyscy oglądają streamy, czyż nie? Paranoja współczesnych czasów.

Adam Piechota

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościearly accessbanhammer
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (8)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.