Lecimy do Chin na finały World Cyber Games!

W chwili gdy czytacie te słowa, jesteśmy z Pawłem już w drodze do chińskiego Kunshan.

Lecimy do Chin na finały World Cyber Games!
marcindmjqtx

27.11.2012 | aktual.: 15.01.2016 14:54

Do Chin lecimy razem z przedstawicielami innych mediów, a także grupą polskich graczy, która będzie reprezentować Polskę w FIFA 12, Warcraft 3: Frozen Throne, StarCraft 2 i World of Tanks. Nigdy wcześniej nie byliśmy na tego rodzaju międzynarodowej imprezie, więc generalnie spodziewamy się wszystkiego.

World Cyber Games to turniej rozgrywany od 2000 roku i niewiele jest imprez tej wielkości i o takim stażu na świecie. EVO, turniej bijatyk, istnieje od 2002 roku, Dreamhack choć jako konwent sięga swoją historią 1997 roku, to części esportowej dorobił się dopiero w 2010 roku. Nie da się ukryć, że wraz z popularyzacją esportu i zmianą zainteresowania sponsorów, gwiazda WCG nieco przybladła (o czym może świadczyć choćby fakt, że rozgrywany w tych samych dniach turniej StarCrafta 2 na IPL5 ma większą pulę nagród), ale to nadal miejsce, w którym gracze z całego świata będą ze sobą rywalizować ku uciesze widzów.

Dzięki temu na przykład będzie można się przekonać, czy w Dota2 lepsi są Mongołowie czy Niemcy albo sprawdzić, czy w pierwszą Dotę - bo jej turniej też jest rozgrywany - gracze z Uzbekistanu pokonają Koreańczyków. No i przede wszystkim zobaczyć, jak pójdzie Polakom.

Dla jasności: jedziemy na turniej na zaproszenie firmy Samsung, mamy tam zapewniony wikt i opierunek. Oprócz zawodów będziemy mieli też nieco czasu aby rozejrzeć się po Kunshan i opowiedzieć Wam o tym, co zobaczyliśmy (oczywiście pod kątem grania), więc jeśli macie jakieś pytania, życzenia i propozycje, dajcie znać!

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.