Lech, Manchester i Afterfall
Oglądaliście spotkanie Lecha Poznań i Manchester City? Czy pewne znajome logo nie zwróciło Waszej uwagi?
04.11.2010 | aktual.: 06.01.2016 15:25
Zwykle w trakcie meczy na bandy na boisku nie zwracamy za dużej uwagi. Tym razem jednak było inaczej - pojawiły się na nich reklamy Afterfall: Insanity. Dlaczego? Na nasze pytania odpowiada Patryk Hamerlak z Nicolas Games.
Gry komputerowe podobnie jak piłka nożna to rozrywka dla wszystkich. Jako że jesteśmy wielkimi fanami piłki i kibicujemy polskim zespołom postanowiliśmy w ten sposób dopingować drużynę Lecha:). Zupełnie już serio: pokazanie się w trakcie takiego meczu, na tak nowoczesnym (i pełnym publiczności) stadionie, to świetna promocja i wierzymy, że reklamy gier będą niedługo pokazywane we wszystkich mediach i przy okazji różnych wydarzeń. Nie zgadzamy się z trendem obecnym w branży, że gry należy reklamować tylko w pismach o grach i internecie. Ciekawe, czy inni pójdą w ich ślady i reklamy gier (niekoniecznie tych piłkarskich) częściej zaczną pojawiać się na stadionach.
Piotr Gnyp
PS Techland podpowiada, że jego reklamy również pojawiały się na stadionach. W trakcie mistrzostw świata w żużlu na stadionach w Bydgoszczy i Toruniu pojawiło się FIM Speedway Grand Prix 3.